Skip to main content
Eerder nooit problemen gehad met mijn provider toestel. Sinds 4 weken kan ik niet meer bellen/ gebeld worden met mijn simkaart op mijn Iphone 4 S(telefoon 6 maanden geleden nieuw gekocht)...

Ik heb alleen mogelijkheid tot What's app wanneer ik WIFI heb...

Inmiddels alles geprobeerd:

- Simyo en Macstore gebeld

- 2 x in de telefoonwinkel geweest

- Toestel is teruggezet naar fabrieksinstellingen, bestanden zijn gewist, reset meerdere malen uitgevoerd, alle instellingen nagelopen...

Nu heb ik een nieuwe simkaart besteld maar heb ik nog steeds hetzelfde probleem...

Met mijn simkaart in een ander toestel kan ik wel bellen, met een andere simkaart in mijn toestel is er ook geen probleem...

Ondertussen ben ik het wel een beetje beu aan het raken... toch maar andere telefoonaanbieder nemen?



Wie o wie weet de oplossing...
Hoi Kokkim, welkom op het Simyo forum.



Wat klinkt dit vervelend zeg, dat je al zo lang onbereikbaar bent. Het is wel een heel ingewikkeld verhaal zo. Onze simkaart werkt wel in een andere telefoon, maar niet in die van jou. Daarentegen werkt je iPhone wel met een andere simkaart. Er zijn heel veel klanten met een iPhone 4s die het wel doen, dus het ligt niet direct aan samenwerking tussen die twee. Wat nog maffer is, is dat hij het wel eerder heeft gedaan, toch?



Ik denk dat het komt doordat we tegenwoordig 3-in-1 simkaarten sturen. Er zijn een aantal telefoons die toch minder goed kunnen dan de andere of door gebruik wat minder goed contact maakt. Om dit te verhelpen, heb ik net zelf een iets ouder type simkaart voor je op de post gedaan. Dit was de gebruikelijke toen jouw iPhone 4s uitkwam (een 2-in-1 simkaart).



Wil je zodra je 'm hebt ontvangen contact opnemen met onze telefonische klantenservice of mij een privéberichtje sturen? Wij moeten deze simkaart voor je activeren.



Laat je me weten of dit heeft geholpen?



Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,



Bedankt voor je reactie! Fijn dat je mee wil denken met mijn ingewikkelde probleem...

Ik hoop dat dat de oplossing is, maar ik ben er een beetje bang voor.

Mijn oude simkaart was een oudere kaart die wel gewoon in de Iphone 4S werkte, maar nu dus niet meer....

Maar het is het proberen waard! Waarvoor dank!

Ik kom bij je terug ;-)



Groetjes Kim
Hoi Kokkim,



Oh, ik dacht aan de datum van uitgifte te zien dat je eerste simkaart ook een 3-in-1 sim was. Nou, we gaan het inderdaad even afwachten. Ik ben overigens ook erg benieuwd waar je de iPhone hebt aangeschaft.



Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,



Ik heb mijn SIMkaart binnen, waarvoor dank!

Wil jij hem activeren? Dan ga ik nog eens een poging doen.

Mijn vorige simkaart was een 2 in 1. Mijn telefoon is nieuw gekocht nov 2014 op betrouwbare internet site.

Maar tot ongeveer een maand geleden nooit problemen gehad.



Groetjes Kim
Hoi Kokkim,



We hebben elkaar al via een privébericht gesproken! Laat ik je daar verder helpen, dat gaat een stukje sneller.



Groetjes, Tiury!
Hoi Tiury,



Bedankt voor je moeite!



Groetjes Kim
We doen ons best 😉!

Reageer