Skip to main content
Ik heb zojuist een vervangende sim-kaart geactiveerd.

Dit leek goed te gaan, totdat ik het nieuwe toestel aanzette.

Er wordt om een PIN-code gevraagd.

Die op mijn-simyo staat werkt niet (2 pogingen, toen gestopt).



Nu valt mij op dat het kaartnummer op mijn-simyo ook niet klopt ...



Wat is hier aan de hand?



Inmiddels wekt het oude toestel niet meer, dus ben ik onberijkbaar!
Je nieuwe codes worden ook per mail gestuurd. Wellicht is deze in je spambox terecht gekomen.



Na verloop van tijd zullen deze codes ook op je Mijn Simyo staan, misschien zit er wat vertraging in.
Dank je wel!

Ik bleek inderdaad een mail gehad te hebben ...

Had ik kunnen weten ;-(

Alleen de mijn-simyo pagina suggereert dat je met de daar aanwezige codes verder kunt ...

Misschien een idee voor Simyo om daar wat aan te doen?

Er zullen vast meer minder snuggere gebruikers zoals ik zijn :-))
Normaliter wordt het zo goed als direct aangepast, er kan soms vertraging in zitten. Daar liep jij dus ook tegen aan 🙂
Hoi Roel Bruins, welkom op het Simyo forum :)



Zo te zien is mijn hulp hier niet meer nodig, want Raytje heeft je vraag al binnen 9 minuten weten op te lossen! Werkt nu alles naar behoren?



Groetjes, Tiury



Bedankt Raytje 🙂!

Reageer