Hoi @Raymond-NL,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover contact opneemt! Staat de toevoeging wel in jouw Mijn Simyo account bij '’Adres'’? Je kan dit controleren via Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Adres. Mocht je de toevoeging niet terugzien dan kan je klikken op het adres en opnieuw de gegevens invullen met de bijbehorende toevoeging. Zodra je dit hebt aangepast kan je een vervangende simkaart aanvragen .
Ik hoor graag of het gelukt is!
Groetjes,
Amy
Ja, het adres bij ‘mijn gegevens’ is inclusief de toevoeging. Ik heb het nogmaals opgeslagen, maar als ik een vervangende simkaart bestel, blijft het verzendadres getoond worden zonder de toevoeging.
Dus de vraag blijft of dit alleen een bug is bij het tonen van het verzendadres of dat het adres zonder toevoeging daadwerkelijk gebruikt wordt bij het verzenden.
Hoi @Raymond-NL,
Vermoedelijk is dit dan alleen bij de weergave van het adres. Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie inderdaad dat de toevoeging juist is ingevuld. Je kan er dus vanuit gaan dat de simkaart bij je thuis wordt geleverd. Bedankt voor de tip, ik zal dit intern eens controleren .
Groetjes,
Amy
Ligt 41 en 41c heel ver uit elkaar, of is jullie verhouding een beetje troebel?
Nummer 41 bestaat niet, alleen 41-A t/m 41-V. Het probleem met toevoegingen speelt wel vaker. Soms ligt de post aan 41 ergens op de grond, soms gaat het retour, soms raakt het gewoon volledig zoek.
A tot en met V is wel heel veel huizen. Dan wil je geen verwarring