Skip to main content
antwoord

Afgesloten om administratieve redenen. Wat zijn de vervolg stappen?

  • May 16, 2022
  • 5 reacties
  • 195 Bekeken

Hallo, ik heb een prepaid simkaart.

Als ik probeer te bellen krijg ik te horen dat ik “om administratieve reden ben afgesloten”.

Ik heb voldoende beltegoed.

Wat is er aan de hand?

 

Beste antwoord door Nihad

Hoi @Krullebol,

 

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je deze melding te horen krijgt tijdens het bellen. Ik heb wat meer gegevens nodig om mee te kijken naar de aansluiting. Kun je mij een privé bericht sturen met daarin jouw volledige naam, telefoonnummer, adres, en email adres? 

 

Ik kijk dan gelijk even mee.

 

Groetjes,

 

Nihad

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

5 reacties

Nihad
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • May 17, 2022

Hoi @Krullebol,

 

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je deze melding te horen krijgt tijdens het bellen. Ik heb wat meer gegevens nodig om mee te kijken naar de aansluiting. Kun je mij een privé bericht sturen met daarin jouw volledige naam, telefoonnummer, adres, en email adres? 

 

Ik kijk dan gelijk even mee.

 

Groetjes,

 

Nihad


Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • July 30, 2022

Toevallig zes maanden niet gebeld?


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • August 1, 2022

Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Het ging om een netwerkblokkade, deze is middels een reset verholpen! 

Groetjes,
Seren


Forum|alt.badge.img+1
  • Actief Simyaan
  • August 20, 2022

Wat is een netwerkblokkade precies?


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • August 22, 2022

Hoi @XTF,

Bedankt voor je bericht. Een netwerkblokkade wilt zeggen dat er iets op het netwerk niet helemaal lekker loopt zoals het hoort. Simyo registreert een bepaalde setting. Laten we zeggen internetoptie (aan). Dit zal dan doorgespeeld worden naar het netwerk en op het netwerk ook dezelfde setting (aan) hebben. Soms is de communicatie tussen de instellingen bij ons en op het netwerk niet synchroon. Dan staat de optie uit bij ons maar op het netwerk aan, of andersom. Dit kunnen wij dan oplossen door bijvoorbeeld een reset, zoals in de situatie hierboven 🙂.

Groetjes,
Roeqajja