Skip to main content
Hoi



Even dringende vraag! Ik ben onlangs verhuisd, maar ik heb vanmiddag een nano simkaart aangevraagd. Kwam er aantal uur later pas achter dat mijn adres nog niet gewijzigd was. Heb ik dus zojuist aangepast, maar nu weet ik niet of die bestelling alsnog naar mijn oude adres gaat? Oude huis is momenteel nog onbewoond dus als ie daarheen gaat heb ik een probleem, want ik heb de sleutel niet meer....

Kunnen jullie zsm kijken of mijn nano simkaart naar het juiste adres gaat? Juiste postcode is nu: 3563 GK Utrecht



Thanks!!
Ah, nou blijkbaar reageert niemand, nuttig dit forum.... Goed laat maar, ik heb al gebeld met de klantenservice. Forum ga ik niet meer gebruiken
Hoi



Even dringende vraag! Ik ben onlangs verhuisd, maar ik heb vanmiddag een nano simkaart aangevraagd. Kwam er aantal uur later pas achter dat mijn adres nog niet gewijzigd was. Heb ik dus zojuist aangepast, maar nu weet ik niet of die bestelling alsnog naar mijn oude adres gaat? Oude huis is momenteel nog onbewoond dus als ie daarheen gaat heb ik een probleem, want ik heb de sleutel niet meer....

Kunnen jullie zsm kijken of mijn nano simkaart naar het juiste adres gaat? Juiste postcode is nu: 3563 GK Utrecht



Thanks!!




Hoi Omniradius,



Wij als moderators trachten te reageren binnen 1 werkdag op het forum. Dit lukt niet altijd wanneer het druk is op het forum.

Ik zie dat de simkaart is verzonden nadat het adres is gewijzigd. Kan je laten of je de simkaart hebt ontvangen.
Bij mij gaat het om exact hetzelfde verhaal.



- Aanvraag simkaart gedaan met oude adres (online weliswaar)

- 10 minuten later adresgegevens gewijzigd

- Komt de simkaart aan op het juiste adres?



Zou u ook even mijn aanvraag kunnen controleren a.u.b.? Liefst contact per PB.
Hoi Gebruiker4432,



Wat een goede vraag 🙂 Ik zie dat je (net als hierboven) net optijd was met het wijzigen van je adresgegevens. Je simkaart is nu dus op weg naar het juiste adres! Dit heeft mij collega van de telefonische klantenservice ook bevestigd zie ik. Wil je het laten weten als de simkaart op je mat is gevallen?
Ik heb momenteel exact hetzelfde probleem. Ik heb mijn adres pas kort na de aanvraag gewijzigd. Kunnen jullie s.v.p. controleren of de kaart verstuurd is/wordt naar mijn nieuwe adres?

Bij voorbaat dank!
Hoi Raymond37,



Welkom op het forum. Goed dat je je vraag hier stelt 🙂



Ik zie dat je op tijd bent geweest met het aanpassen van je adresgegevens.



Je simkaart is vandaag met de post mee. Binnen 3 dagen komt je nieuwe simkaart binnen in Venray 🙂

Reageer