.

Beantwoord

Adreswijziging en bestelling, komt mijn nieuwe simkaart wel op mijn nieuwe adres?

  • 25 December 2014
  • 8 reacties
  • 328 Bekeken

Ik heb een bestelling gedaan en realiseerde me daarna dat er een oud adres in het systeem staat. Ik heb het adres direct veranderd maar weet niet of de bestelling naar oude adres gaat of naar het nieuwe. Ik kan niet opnieuw bestellen omdat bestelling al gedaan is. 
Kan het adres van de bestelling nog gewijzigd worden?
icon

Beste antwoord door Naomi 27 December 2014, 11:36

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Welleman, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Simkaart. Zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Je simkaart wordt naar je nieuwe adres gestuurd 😃 Gelukkig heb je gelijk na je bestelling je adres gewijzigd. Je hebt nog op tijd je adres kunnen wijzigen. Binnen enkele werkdagen ontvang je je simkaart.

Laat je ons weten wanneer je hem binnen hebt? 🙂
Dank je wel, het kaartje is binnen op het goede adres alleen zegt de iPhone dat de sim kaart niet ondersteuned wordt en in de Nokia doet hij het ook niet. Miischien moet ik nog iets langer wachten dan een uurtje?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Welleman. Nee dat zou niet hoeven.😕

Na de activatie van de vervangende simkaart, zou de simkaart het netwerk gewoon moeten vinden. Wel verstandig is even het toestel helemaal uit te zetten en hem vervolgens opnieuw te starten.

Ik zie aan je gegevens dat één van mijn collega's je simkaart al heeft gereset. Heeft dat geholpen?
Hallo Ruud,

Nee het heeft niet geholpen. Het werkt nog steeds niet.
Het kaartje werkt nu wel in de GSM van mijn vader, een nokia.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Welleman,

Jammer om te horen dat de simkaart niet in je toestel werkt.

Heb je al gecontroleerd of het toestel simlock vrij is? In dit topic kan je nagaan waarom je simkaart niet wordt herkend.

Kan je aangeven of het daar aan ligt?
Hallo Ali, Ik vermoed inderdaad dat het daaraan ligt. Ik heb de australische carrier gevraagd om de simplock eraf te halen. Ik ben in afwachting van hun reactie.

Groeten,
Anje
 
even een update. de autralische carrier heeft de telefoon 'unlocked' en nu werkt de sim.

Bedankt.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Welleman,

Dat is goed nieuws! Ik ben blij dat alles nu werkt. Kan je eindelijk genieten van je nieuwe toestel :)

Bedankt voor het op de hoogte brengen 🙂

Reageer