Skip to main content
Vandaag mijn simkaart geactiveerd maar kan niet bellen en sms-en.

Zodra ik wil bellen krijg ik het volgende te horen:

Uw aansluiting is door administratieve redenen buiten gebruik.

Dat is lekker, natuurlijk kan ik niemand van simyo bereiken in het weekend.

Is dit nu echt niet nog vandaag op te lossen, in het slechtste geval zou ik maandag pas mijn telefoon kunnen gebruiken.

Groetjes Gijs
Hier het zelfde probleem... Echt balen. Op mijn iphone geeft hij aan dat er geen service is.
Maandag klantenservice bellen, of probeer het via Twitter, daar zitten mensen van Simyo ook tijdens het weekend (maar niet 's avonds en 's nachts!).
Vandaag mijn simkaart geactiveerd maar kan niet bellen en sms-en.

Zodra ik wil bellen krijg ik het volgende te horen:

Uw aansluiting is door administratieve redenen buiten gebruik.

Dat is lekker, natuurlijk kan ik niemand van simyo bereiken in het weekend.

Is dit nu echt niet nog vandaag op te lossen, in het slechtste geval zou ik maandag pas mijn telefoon kunnen gebruiken.

Groetjes Gijs




Hoi Gijs Verkroost,



Wanneer je je simkaart activeert op Mijn Simyo, kun je meestal meteen bellen. Soms duurt het eventjes. Het kan helpen om je toestel even uit en dan weer aan te zetten, zodat de simkaart zich kan aanmelden op het netwerk. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad, en dat het bellen toen al lukte. Is het met je internet ook gelukt? Anders hoor ik het graag van je, dan help ik je verder 🙂



Groetjes, Charlene
Hier het zelfde probleem... Echt balen. Op mijn iphone geeft hij aan dat er geen service is.



Hoi timobeer,



Ik heb het voor je nagekeken. Jouw simkaart is helemaal actief op het netwerk. Heb jij de tips uit dit topic al geprobeerd? Waarschijnlijk gaan die helpen, zodat je simkaart zich aanmeldt op het netwerk.

Laat je weten of dit iets oplost?



Groetjes,

Charlene

Reageer