Skip to main content
Beste,



Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd en deze ook geactiveerd, op mijn MijnSimyo- account staat ook het nieuwe simkaartnummer e.d., maar de simkaart werkt niet en mijn oude simkaart doet het nog wel. Hoe kan dit opgelost worden? 

Dank!
Nieuwe simkaart in toestel gestopt, toestel al helemaal uitgezet, even gewacht en daarna toestel weer opgestart?
Ja, al gedaan inderdaad. Bedankt voor de reactie.
Hoi cvanb,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat raar.

Krijg je ook nog een melding te zien op je telefoon?

Is hij wel verbonden met het netwerk?
Nee, ik heb geen verbinding met een netwerk. Simkaart wordt wel gevonden. Krijg voor elk netwerk te zien "geselecteerd netwerk niet beschikbaar". Oude simkaart doet het dus nog wel (weliswaar in een andere telefoon, nieuwe telefoon vereist nano simkaart en dat was dus de reden dat ik een vervangende simkaart had aangevraagd)
Hoi cvanb, welkom op ons forum!



Wat lastig dat zoiets niet meteen werkt wanneer het moet werken...

In je gegevens zie ik dat je simkaart in hele trage stapjes afgelopen nacht geactiveerd is en dat je inmiddels ook het mailtje met de pin- en pukcodes hebt ontvangen.



Kun je laten weten of het nu wél naar behoren werkt?





De leon en maikel.twinnie; dank voor de assistentie!
Het werkt nu inderdaad. Moest blijkbaar gewoon even geduld hebben 😉 Dank voor de hulp allemaal.
Hoi cvanb,



Bedankt voor het op de hoogte brengen :)



En veel plezier met je nieuwe telefoon!

Reageer