.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart werkt niet

  • 11 February 2013
  • 1 reactie
  • 180 Bekeken

Hallo,
Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd (microsim) omdat ik over ben gegaan op een iphone. 
De microsim moet ik volgens de bijgevoegde brief activeren via selfservice > activeren vervangende simkaart
Echter, als ik ik hier het nummer van de simkaart invoer, zegt hij dat het nummer onjuist is en dat ik contact met jullie moet opnemen.
Maar het nummer klopt toch echt... 

Nu probeer ik jullie klantenservice te bereiken maar deze is inmiddels alweer gesloten.
Wat nu...?
icon

Beste antwoord door Alex 12 February 2013, 12:11

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Anoukb,

Ik zie dat je vrij vlak achter elkaar een vervangende simkaart hebt besteld. Ik zie dus 2 vervangende simkaart aanvragen terug. Kan je mij daarom het simkaartnummer van de nieuw ontvangen simkaart per privé bericht sturen? Dan kan ik controleren of het de goede simkaart is.

Groetjes,

Alex

Reageer