Skip to main content
Hoi, Heb net een iphone 5s gekocht. Daarom een vervangende simkaart aangevraagt. Stappen doorlopen zoals op de kaart welke erbij geleverd werd. Echter verbind de nieuwe telefoon niet met mijn abonnement. Als ik met de oude dan weer inlog verbind deze zich wel met het netwerk met de oude kaart.

Wat moet ik doen....of wat vergeet ik?



Groet, Rick
Dus je hebt wel de nieuwe simkaart van Simyo via "mijn Simyo" geactiveerd?

Ik vind het een beetje warrig, maar dat kan aan mij liggen, want mijn geest is momenteel wat warrig.

Zoals ik het nu lees lijkt het of je oude kaart nog werkt en je nieuwe nog niet is geactiveerd.



Telefoon eens helemaal uit zetten en daarna weer aan?
Nog maar een x of 20 geprobeerd. Telefoon op nieuw opstarten.... Sim er in opstarten, uitzetten sim eruit en weer op nieuw. Het rare is dat eea is geactiveerd in mijn Simyo. Echter de oude sim blijft aktief.... Niet de nieuwe. En ja... Ik zet bij het testen de oude telefoon met de oude sim uit.
Potdorie dat is waardeloos, hoop dat er snel een oplossing komt van het Simyo front.
hoi, ik heb precies hetzelfde maar dan met een xperia z3. Wacht al een uur op netwerk op mijn nieuwe mobiel
hoi, ik heb precies hetzelfde maar dan met een xperia z3. Wacht al een uur op netwerk op mijn nieuwe mobiel





Hoi jdg, heb je het toestel ook al uit en weer aangezet? Enzovoort?

Morgen zijn de moderators er weer.



Houd moed mensen!
Hoi RickvanB, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Simkaart. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk 🙂



Ik zie dat je gister ook via Twitter je vraag hebt gesteld. Er was een kleine vertraging. Als het goed is kun je al je nieuwe simkaart gebruiken. Ik heb ook even een reset uitgevoerd. Wil je je toestel uit- en aanzetten? Je simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden.



Laat je weten of alles weer naar behoren?



@koorelle; dankjewel voor je reacties 😮
Hoi jdg, welkom op het forum van Simyo!



Er was ook bij jou een kleine vertraging. Ik zie dat er inmiddels verbruik is geregistreerd met je simkaart. Heb je inmiddels al plezier van je nieuwe simkaart? :o



@koorelle; bedankt voor je fijne woorden 🙂

Reageer