vervangende simkaart ontvangen, geactiveerd op site en mail ontvangen dat kaart geactiveerd is. kaart in toestel gedaan, maar bij opstarten en pin code invoeren geeft het toestel aan dat de kart niet geactiveerd kon worden. Ook met een ander toestel gepropeerd maar zelfde resultaat. iemand een idee?
Bladzijde 1 / 1
Hoi joosts, welkom op het Simyo forum.
In je gegevens is inderdaad te zien dat je de 25e je nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Erg vreemd dat ie niet meteen werkt...
Voor nu heb ik de verbinding met je simkaart een reset gegeven. Zou je je mobiel eens uit en aan kunnen zetten en me laten weten of ie het weer doet?
In je gegevens is inderdaad te zien dat je de 25e je nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Erg vreemd dat ie niet meteen werkt...
Voor nu heb ik de verbinding met je simkaart een reset gegeven. Zou je je mobiel eens uit en aan kunnen zetten en me laten weten of ie het weer doet?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.