Rond 17 uur de vervangende kaart geactiveerd. En ik zit te wachten, maar er gebeurt niets. Aan/uit zetten helpt niet.
Bladzijde 1 / 1
Nog steeds niet geactiveerd en geen reactie? Moet ik bellen om reactie te krijgen?
Hoi Soraya,
Op het forum proberen we altijd binnen een dag een reactie te geven, dus als je met spoed (zoals jij) een antwoord of oplossing nodig hebt, dan is een beller sneller...
Gelukkig heeft mijn collage van de telefonische klantenservice je goed kunnen helpen en doet je simkaart het inmiddels 🙂
Op het forum proberen we altijd binnen een dag een reactie te geven, dus als je met spoed (zoals jij) een antwoord of oplossing nodig hebt, dan is een beller sneller...
Gelukkig heeft mijn collage van de telefonische klantenservice je goed kunnen helpen en doet je simkaart het inmiddels 🙂
Collega 1 heeft op de achtergrond iets laten resetten, na een kwartier de telefoon uit, zou die het moeten doen. Collega 2 heeft de IT afdeling ingeschakeld, na ontvangst van een email zou die het moeten doen, helaas nog steeds niet. Na zelf bedacht te hebben om de telefoon maar weer een keer uit elkaar te halen, en na een kwartier weer in elkaar te zetten, doet die het eindelijk. Dit ter info, of voor de verbetering van de beantwoording
Hoi Soraya,
Dankjewel voor je terugkoppeling :)
Begrijp ik dat je van collega 2 een e-mail zou krijgen wanneer het opgelost zou zijn? Ik kan zo even geen verstuurde mail vinden in ieder geval.
Wanneer er een aanpassing gedaan wordt in je aansluiting, moet altijd het toestel ui- en aangezet worden. Uit elkaar halen hoeft niet per se. Op deze manier meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.
Op zich is dit standaard info, dus ik vind het jammer dat je dit niet verteld is 😞
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.