.

Beantwoord

activeren vervangende simkaart

  • 5 February 2013
  • 6 reacties
  • 220 Bekeken

Badge
Ik heb een vervangende simkaart aangevraagd en deze in Mijn Simyo geactiveerd. Toch kan ik niet bellen of smsen. Ik heb geprobeerd om de telefoon opnieuw op te starten, maar dit heeft niet gewerkt. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Wayne 6 February 2013, 16:53

Bekijk originele reactie

6 reacties

Goeiemorgen
Ik heb een vervangende sim gekregen, maar doet t niet. Ook al toestel aan/uit gedaan. Wat nu?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Lizettevanboom en Lauravandergraaf,

@Lizettevanboom,

Volgens onze gegevens kan je inmiddels weer gebruik maken van jouw aansluiting. Klopt dat?

@Lauravandergraaf,

Ik heb jouw aansluiting opnieuw op het netwerk gezet. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit jouw probleem verholpen heeft?
Hai,

Ik heb hetzelfde probleem: mijn vervangende simkaart werkt niet.
Ik heb hem geactiveerd, maar dat mocht niet baten. Mijn simkaartnummer is 5436623

Groet, Jelle 
Badge +1
Jelle Klerx,

Welkom op het forum!

Zojuist heb ik jouw simkaart gereset. Kun jij je toestel uit- en aanzetten? Ik hoor graag van je of het probleem is verholpen.
Hallo, 

Ik heb ook hetzelfde probleem, mijn vervangde simkaart werkt ook niet
ik heb hem ook geactiveerd. Mijn simkaart nummer is *
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Stef van Wiechen,

Ik zie dat je dezelfde vraag in dit topic hebt gesteld. Ik heb je vraag in dat topic dan ook van een reactie voorzien.

Groetjes,

Alex

Reageer