.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart

  • 10 January 2013
  • 271 reacties
  • 26195 Bekeken


Toon eerste bericht

271 reacties

Badge +6
Simkaart vervangen voor nanosim. Heb tweemaal met nieuwe pincode geprobeerd te unlocken, maar nieuwe pin wordt (nog) niet herkend. Heb nog een poging over; kan ik dit wagen?

Hoi H.Jager,

Welkom op het forum!
Wanneer je de nano hebt geactiveerd via je persoonlijke pagina zie je de pin en pukcode op je mijn simyo staan. Je kan met de pukcode je simkaart deblokkeren wanneer je de pincode hebt geblokkeerd.
Hallo, mijn tel is gestolen geweest maar wonder boven wonder heb ik m terug, maar nu Wil ik m'n geblokkeerde sim weer activeren
Reputatie 2
Badge +1
Hey J.rome,

Volgens mijn gegevens heb je inmiddels telefonisch contact met de klantenservice gehad en is jouw simkaart reeds gedeblokkeerd. Klopt dit?
hallo,

voor mijn Iphone 5 heb ik een vervangende nano simkaart aangevraagd die moet ik activeren. In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu.

ook heb ik nummerbehoud aangevraagd.
simkaart nr is 54550927.

alvast bedankt
Ik moet mijn nieuwe nano simkaart activeren, maar nu staat deze keuze niet in het menu onder 'selfservice'. Hoe kan ik dit nu regelen?

mijn simkaart nummer is: 57111493

alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
hallo,

voor mijn Iphone 5 heb ik een vervangende nano simkaart aangevraagd die moet ik activeren. In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu.

ook heb ik nummerbehoud aangevraagd.
simkaart nr is 54550927.

alvast bedankt


Ik moet mijn nieuwe nano simkaart activeren, maar nu staat deze keuze niet in het menu onder 'selfservice'. Hoe kan ik dit nu regelen?

mijn simkaart nummer is: 57111493

alvast bedankt!


Een moderator van dit forum zal na het weekend de simkaarten activeren.
Badge +6
hallo,

voor mijn Iphone 5 heb ik een vervangende nano simkaart aangevraagd die moet ik activeren. In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu.

ook heb ik nummerbehoud aangevraagd.
simkaart nr is 54550927.

alvast bedankt


Hoi Aydin,

Welkom op het forum!
Ik zie dat jij op 27 mei je nano simkaart hebt geactiveerd. Dat is de reden dat je de optie niet meer ziet.
Simyo gaat je telefoonnummer op 21 juni overnemen van je huidige provider.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Badge +6
Ik moet mijn nieuwe nano simkaart activeren, maar nu staat deze keuze niet in het menu onder 'selfservice'. Hoe kan ik dit nu regelen?

mijn simkaart nummer is: 57111493

alvast bedankt!


Hoi W.Barends,

Welkom op het forum!
Wanneer je bent ingelogd op je persoonlijke pagina dan zie je staan: Simkaart ontvangen? Activeer simkaart.
Wanneer je op activeer simkaart klikt kan je de vervangende simkaart activeren.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
hallo,

voor mijn Iphone 5 heb ik een vervangende nano simkaart aangevraagd die moet ik activeren. In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu.

ook heb ik nummerbehoud aangevraagd.
simkaart nr is 54550927.

alvast bedankt


Hoi Aydin,

Welkom op het forum!
Ik zie dat jij op 27 mei je nano simkaart hebt geactiveerd. Dat is de reden dat je de optie niet meer ziet.
Simyo gaat je telefoonnummer op 21 juni overnemen van je huidige provider.

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.


Hoi,

Als ik de nano simkaart in mijn telefoon doe, moet ik pincode invoeren. 
Ik voer de pincode in die bij mijn gegevens staat maar pincode incorrect.
Volgens mij is dit pincode van de eerste (GEWONE)simkaart die ik had van Simyo.
 welke picode moet ik dan invoeren bij deze nano simkaart.

groeten,
Aydin
Badge +6
Hoi,

Als ik de nano simkaart in mijn telefoon doe, moet ik pincode invoeren. 
Ik voer de pincode in die bij mijn gegevens staat maar pincode incorrect.
Volgens mij is dit pincode van de eerste (GEWONE)simkaart die ik had van Simyo.
 welke picode moet ik dan invoeren bij deze nano simkaart.

groeten,
Aydin


Hoi Aydin,

De pincode die nu op je persoonlijke pagina staat hoort bij je nano simkaart. Mocht je de pincode hebben veranderd via je toestel dan staat deze pincode niet op je persoonlijke pagina.
Hoi Natascha,

Ik heb 3 x de pincode inggeven die bij mijn gegevens staat vraagt nu om een puk code, heb ik ook al 3x ingegeven ook niet goed
er gaat iets niet goed.


groeten,
Aydin
hallo,
ook ik heb het probleem ik heb mijn oude simkaart laten blokkeren en heb vandaag mijn nieuwe gekregen met hetzelfde nummer heb hem geactiveerd maar ik kan nog steeds niet bellen enzo, er staat dat ik contact moet opnemen maar aangezien mailen 3 dagen kan duren
het nummer van mijn simkaart is 57112229 alvast bedankt
Badge +8
Hoi Natascha,

Ik heb 3 x de pincode inggeven die bij mijn gegevens staat vraagt nu om een puk code, heb ik ook al 3x ingegeven ook niet goed
er gaat iets niet goed.


groeten,
Aydin


Hoi Aydin,

Wanneer je de nano simkaart activeert, veranderen de PIN en PUK code op je persoonlijke pagina. Ik zie dat je vervangende simkaart op 27-5 hebt geactiveerd. Toen zijn de codes ook naar je toe gemaild. Zou je mij in een privébericht het simkaartnummer kunnen sturen van de vervangende nano simkaart die je nu probeert te gebruiken?

Wanneer je de PUK code te vaak verkeerd hebt ingevuld, zal de simkaart onbruikbaar worden. Je zult dan via Mijn Simyo weer een nieuwe simkaart moeten bestellen helaas.

Stuur je me even het simkaartnummer?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
hallo,
ook ik heb het probleem ik heb mijn oude simkaart laten blokkeren en heb vandaag mijn nieuwe gekregen met hetzelfde nummer heb hem geactiveerd maar ik kan nog steeds niet bellen enzo, er staat dat ik contact moet opnemen maar aangezien mailen 3 dagen kan duren
het nummer van mijn simkaart is xxxxxxxx alvast bedankt


Hoi Linsey,

Ik heb je simkaartnummer even verwijderd :)

Wanneer je een simkaart blokkeert wegens verlies/diefstal, dan wordt die instelling overgenomen op je vervangende simkaart. Die blokkade moet dan bij de klantenservice worden verwijderd voor je.
Ik zie dat je inmiddels contact met ons hebt gehad, en dat je weer kunt bellen :D

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi Aydin,

Wanneer je de nano simkaart activeert, veranderen de PIN en PUK code op je persoonlijke pagina. Ik zie dat je vervangende simkaart op 27-5 hebt geactiveerd. Toen zijn de codes ook naar je toe gemaild. Zou je mij in een privébericht het simkaartnummer kunnen sturen van de vervangende nano simkaart die je nu probeert te gebruiken?

Wanneer je de PUK code te vaak verkeerd hebt ingevuld, zal de simkaart onbruikbaar worden. Je zult dan via Mijn Simyo weer een nieuwe simkaart moeten bestellen helaas.

Stuur je me even het simkaartnummer?

Groetjes,
Charlene


Hoi Aydin,

Bedankt voor je privébericht. Je nano simkaart is al geactiveerd. En de codes die je hebt ontvangen zijn de codes die bij deze nano-simkaart horen.
Is je toestel wel simlockvrij?
Wat je nog kan proberen is je iPhone synchroniseren met iTunes (met het kabeltje aan de pc) terwijl onze simkaart erin zit.

Ik hoor graag van je wat dat oplevert.

Groetjes,
Charlene
Hoi,
kabeltje aan de computer te doen en te synchroniseren met iTunes is gedaan maar daarna lukt nog steeds niet
Badge +8
Hoi,
kabeltje aan de computer te doen en te synchroniseren met iTunes is gedaan maar daarna lukt nog steeds niet


Hoi Aydin,

Wat voor melding krijg je nu?
Wat je ook nog kunt proberen is een handmatige reset:
je raakt daarbij niks kwijt.

-Aan/uit knop ingedrukt houden samen met de thuisknop (ronde knop scherm)
-Allebei indrukken en ingedrukt houden tot appeltje wegvalt en weer omhoog komt

Je iPhone gaat nu langzaam weer opstarten en zal zichzelf aanmelden op netwerk.

Ik hoor graag van je of het lukt.

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi Aydin,

Wat voor melding krijg je nu?
Wat je ook nog kunt proberen is een handmatige reset:
je raakt daarbij niks kwijt.

-Aan/uit knop ingedrukt houden samen met de thuisknop (ronde knop scherm)
-Allebei indrukken en ingedrukt houden tot appeltje wegvalt en weer omhoog komt

Je iPhone gaat nu langzaam weer opstarten en zal zichzelf aanmelden op netwerk.

Ik hoor graag van je of het lukt.

Groetjes,
Charlene


Hoi Aydin,

Bedankt voor je privébericht. Fijn om te horen om het werkt. Was dat laatste de oplossing?
Je nummerbehoud is goedgekeurd voor 21-6. Op die dag wordt je nummer op onze simkaart gezet. Dan gaat je abonnement ook in.
Let goed op dat je daarvoor nog geen abonnement hebt, dus vandaag nog buiten bundel tarief betaalt.

Groetjes,
Charlene
Hallo,

Ik kan mijn vervangende micro simkaart xxxxxxxx via mijn Simyo niet activeren, want de optie staat niet in de self service lijst (en heb dus ook geen nieuwe pincode die op het scherm zou moeten verschijnen na activatie).

Willen jullie de kaart alsnog activeren?
Badge +8
Hallo,

Ik kan mijn vervangende micro simkaart xxxxxxxx via mijn Simyo niet activeren, want de optie staat niet in de self service lijst (en heb dus ook geen nieuwe pincode die op het scherm zou moeten verschijnen na activatie).

Willen jullie de kaart alsnog activeren?


Hoi R Bosman,

Ik heb je simkaartnummer even verwijderd, kan privacygevoelig zijn :)
Welkom op het forum!
Ik zie dat de technische afdeling al met jouw case bezig is geweest en dat ze jouw simkaart handmatig hebben gekoppeld.
Ik zie dat je daarna weer contact hebt gehad. Heb je je toestel na de activatie al eens helemaal uitgezet en weer aan? Zodat de simkaart zich kan aanmelden op het netwerk?

Ik hoor het graag van je.

Groetjes, Charlene
Beste Moderator,

Graag zou ik een Simyo micro simkaart willen activeren en mijn nano simkaart opheffen. Er is echter geen activatiemogelijkheid onder mijn instellingen. Ik zie dat Simyo niet zo gesteld is op het plaatsen van simkaartnummers, maar ik ga het toch even doen ^^. Mijn simkaartnummer is: ***.

Bij voorbaat dank!
Badge +6
Beste Moderator,

Graag zou ik een Simyo micro simkaart willen activeren en mijn nano simkaart opheffen. Er is echter geen activatiemogelijkheid onder mijn instellingen. Ik zie dat Simyo niet zo gesteld is op het plaatsen van simkaartnummers, maar ik ga het toch even doen ^^. Mijn simkaartnummer is: ***.

Bij voorbaat dank!


Hoi Arcenon,

Welkom op het forum!
Jij hebt een combi simkaart ontvangen die je kan gebruiken als een micro simkaart of als een gewone simkaart.
Beste Moderator,

Graag zou ik een Simyo micro simkaart willen activeren en mijn nano simkaart opheffen. Er is echter geen activatiemogelijkheid onder mijn instellingen. Ik zie dat Simyo niet zo gesteld is op het plaatsen van simkaartnummers, maar ik ga het toch even doen ^^. Mijn simkaartnummer is: ***.

Bij voorbaat dank!


Hoi Arcenon,

Welkom op het forum!
Jij hebt een combi simkaart ontvangen die je kan gebruiken als een micro simkaart of als een gewone simkaart.


Hallo Natascha, bedankt voor je bericht

Ik denk niet dat je mijn verhaal goed begrijpt. Ik heb momenteel een nano simkaart. deze wil ik opheffen en vervangen door een micro / gewone simkaart (die combi inderdaad). Ik voeg even een foto erbij ter verduidelijking.

De linkersimkaart gebruik ik momenteel, die wil ik opheffen. De rechtersimkaart wil ik graag activeren, echter deze optie staat niet onder mijn instellingen.

Gr,

Robert
Reputatie 7
Badge +9
Je kunt ook een adapter aanschaffen, daarmee kun je de nano sim blijven gebruiken.
Deze heb ik al, echter vind dit niet fijn werken. Een micro simkaart hoort in een micro simkaart slot.

Reageer