Geachte Lezer,
In het tabblad selfservice moet ik de optie activeren vervangende simkaart selecteren,
deze staat niet in mijn menu, wel staat er aanvragen vervangende simkaart..
Weet iemand hoe dit kan?
Groetjes Rogier
Bladzijde 2 / 11
Ik kan mijn vervangende micro simkaart via mijn Simyo niet activeren.
Willen jullie de kaart alsnog activeren?
Welkom op het forum wessel s.,
Ik zie dat de simkaart inmiddels al actief is. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik het graag.
Hi Yan,
I just activated the simcard. If you reboot your phone it has to work. Could you confirm that?
Greetings,
Alex
Ik wil graag mijn vervangende nano sim activeren maar ik kan dat niet doen via "mijn simyo" -> "Sim activeren".
Hoe kan ik nu mijn nano-sim activeren?
sim kaart nummer : *****
Hoe kan ik nu mijn nano-sim activeren?
sim kaart nummer : *****
Hey Zindel,
Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd. Kan je hier inmiddels gebruik van maken?
Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd. Kan je hier inmiddels gebruik van maken?
Hier nog een gedupeerde nieuwe Simyo klant
Ook ik kan in mijn menu Selfservice geen optie vinden Activeren vervangende simkaart
Mijn kaartnummer is: *
Ook ik kan in mijn menu Selfservice geen optie vinden Activeren vervangende simkaart
Mijn kaartnummer is: *
Welkom op het forum frank007,
Omdat de simkaart handmatig is verstuurd, heb je niet de mogelijkheid om de simkaart via je persoonlijke pagina te activeren. Ik heb de simkaart zojuist laten koppelen aan je telefoonnummer. Je kunt de nieuwe pin en pukcode nu ook vinden op je persoonlijke pagina.
Kan je even laten weten of het werkt?
Groetjes,
Alex
Omdat de simkaart handmatig is verstuurd, heb je niet de mogelijkheid om de simkaart via je persoonlijke pagina te activeren. Ik heb de simkaart zojuist laten koppelen aan je telefoonnummer. Je kunt de nieuwe pin en pukcode nu ook vinden op je persoonlijke pagina.
Kan je even laten weten of het werkt?
Groetjes,
Alex
Ik heb het zelfde probleem
Hoi M.Akar,
Uit je reactie in dit topic kan ik opmaken dat je weer gebruik kunt maken van je aansluiting.
Groetjes,
Alex
Uit je reactie in dit topic kan ik opmaken dat je weer gebruik kunt maken van je aansluiting.
Groetjes,
Alex
Beste klantenservice,
Ook ik heb in mijn self-service menu geen optie 'activeer simkaart'. Zouden jullie kunnen laten weten wat ik hieraan kan doen? Morgen wordt mijn oude abonnement overgezet naar mijn nieuwe simkaart.
Vriendelijke groeten,
DJ
Ook ik heb in mijn self-service menu geen optie 'activeer simkaart'. Zouden jullie kunnen laten weten wat ik hieraan kan doen? Morgen wordt mijn oude abonnement overgezet naar mijn nieuwe simkaart.
Vriendelijke groeten,
DJ
Hallo,
Mijn vervangende simkaart is wel al geactiveerd, maar nog niet gedeblokkeerd.
Het simkaartnummer is 56257367.
Groetjes Sanne
Mijn vervangende simkaart is wel al geactiveerd, maar nog niet gedeblokkeerd.
Het simkaartnummer is 56257367.
Groetjes Sanne
Welkom op het forum DJ333,
Jouw simkaart is volgens onze gegevens actief op het netwerk. Welke melding krijg jij op het moment dat je hier gebruik van wilt maken?
@Sanneeuu,
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik van jouw simkaart kunnen maken. Zou je even aan kunnen geven of dit het geval is?
Jouw simkaart is volgens onze gegevens actief op het netwerk. Welke melding krijg jij op het moment dat je hier gebruik van wilt maken?
@Sanneeuu,
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik van jouw simkaart kunnen maken. Zou je even aan kunnen geven of dit het geval is?
@Sanneeuu,
Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik van jouw simkaart kunnen maken. Zou je even aan kunnen geven of dit het geval is?
Ja het is gelukt, bedankt!
Bedankt voor het doorgeven Sanneeuu.
[quote]Welkom op het forum DJ333,
Jouw simkaart is volgens onze gegevens actief op het netwerk. Welke melding krijg jij op het moment dat je hier gebruik van wilt maken?
Ik krijg de melding "alleen noodoproepen" en "beperkte service". Mijn oude simkaart doet het nog, dus volgens mij is het nog niet gelukt om mijn nummer over te zetten. Ik ben in het buitenland en heb mijn vervangende simkaart in Nederland niet gebruikt, kan het daar iets mee te maken hebben?
Jouw simkaart is volgens onze gegevens actief op het netwerk. Welke melding krijg jij op het moment dat je hier gebruik van wilt maken?
Ik krijg de melding "alleen noodoproepen" en "beperkte service". Mijn oude simkaart doet het nog, dus volgens mij is het nog niet gelukt om mijn nummer over te zetten. Ik ben in het buitenland en heb mijn vervangende simkaart in Nederland niet gebruikt, kan het daar iets mee te maken hebben?
[quote]
Ik krijg de melding "alleen noodoproepen" en "beperkte service". Mijn oude simkaart doet het nog, dus volgens mij is het nog niet gelukt om mijn nummer over te zetten. Ik zie ook mijn mijn simyo van mijn oude abonnement dat deze pas per 1 maart wordt overgezet, terwijl jullie mij gemaild hebben dat mijn nummer op 15/02 wordt overgezet. Ik ben in het buitenland en heb mijn vervangende simkaart in Nederland niet gebruikt, kan het daar iets mee te maken hebben?
Welkom op het forum DJ333,
Jouw simkaart is volgens onze gegevens actief op het netwerk. Welke melding krijg jij op het moment dat je hier gebruik van wilt maken?
Ik krijg de melding "alleen noodoproepen" en "beperkte service". Mijn oude simkaart doet het nog, dus volgens mij is het nog niet gelukt om mijn nummer over te zetten. Ik zie ook mijn mijn simyo van mijn oude abonnement dat deze pas per 1 maart wordt overgezet, terwijl jullie mij gemaild hebben dat mijn nummer op 15/02 wordt overgezet. Ik ben in het buitenland en heb mijn vervangende simkaart in Nederland niet gebruikt, kan het daar iets mee te maken hebben?
Hoi DJ333,
Ik zie dat je op 14/2/13 de optie 'bellen in en naar het buitenland' hebt aangezet. Zou je je toestel uit/aan kunnen zetten en laten weten of het werkt? Zo niet, dan ben ik benieuwd naar wat voor melding je krijgt als je handmatig voor een buitenlands netwerk kiest.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je op 14/2/13 de optie 'bellen in en naar het buitenland' hebt aangezet. Zou je je toestel uit/aan kunnen zetten en laten weten of het werkt? Zo niet, dan ben ik benieuwd naar wat voor melding je krijgt als je handmatig voor een buitenlands netwerk kiest.
Groetjes,
Alex
Hoi Alex,
Ik heb het gecheckt en hij doet het inmiddels. Dank voor je hulp!
Groeten,
Dirk-Jan
Ik heb het gecheckt en hij doet het inmiddels. Dank voor je hulp!
Groeten,
Dirk-Jan
Bedankt voor het doorgeven DJ333. Goed om te weten dat het werkt.
Groetjes,
Alex
Groetjes,
Alex
Ook ik wil mijn vervangende simkaart activeren.
Helaas blijkt dat via de site niet mogelijk en sta al meer dan 10 minuten in de wacht via de vaste telefoon en heb nog steeds geen contact..
mvg. Lilian Bloemen
Helaas blijkt dat via de site niet mogelijk en sta al meer dan 10 minuten in de wacht via de vaste telefoon en heb nog steeds geen contact..
mvg. Lilian Bloemen
Hallo
Ik heb vandaag netjes zoals beschreven staat mijn
nano simkaart geactiveerd, alleen is dit volgens mij niet goed gegaan
bij mijn iphone5 staat nu: Geen service
en als ik mijn nano simkaart code weer invul om
'm te activeren reageerd de site nergens op.
Wat nu?
Mvg
Ik heb vandaag netjes zoals beschreven staat mijn
nano simkaart geactiveerd, alleen is dit volgens mij niet goed gegaan
bij mijn iphone5 staat nu: Geen service
en als ik mijn nano simkaart code weer invul om
'm te activeren reageerd de site nergens op.
Wat nu?
Mvg
Helaas blijkt dat via de site niet mogelijk en sta al meer dan 10 minuten in de wacht via de vaste telefoon en heb nog steeds geen contact..
mvg. Lilian Bloemen
Hoi Flowers,
Ik zie in het systeem dat de simkaart is geactiveerd en dat je gebruik maakt van je aansluiting.
Kan je bevestigen of alles goed werkt.
Ik heb vandaag netjes zoals beschreven staat mijn
nano simkaart geactiveerd, alleen is dit volgens mij niet goed gegaan
bij mijn iphone5 staat nu: Geen service
en als ik mijn nano simkaart code weer invul om
'm te activeren reageerd de site nergens op.
Wat nu?
Mvg
Hoi M.,
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat de simkaart is geactiveerd en dat je gebruik maakt van je aansluiting.
Kan je bevestigen of alles goed werkt.
Hi Simyo,
My phone was stolen on monday 4th march.
The same evening, I blocked my sim card linked to the following number:
Afterwards, I requested for a new sim card. I received it on wednesday 6th march. The new sim card number is *.
I activated it as requested. When I place it in a phone and enter the pin code, the phone recognise that it is a simyo sim card. But I cannot call/send sms/be called: It tells me that the sim card is blocked for administrative reason and that I have to contact my service provider.
It is now more than a week that I cannot use the new sim card. Could you please activate the new sim card?
Thanks and regards.
Martin Combrié
My phone was stolen on monday 4th march.
The same evening, I blocked my sim card linked to the following number:
Afterwards, I requested for a new sim card. I received it on wednesday 6th march. The new sim card number is *.
I activated it as requested. When I place it in a phone and enter the pin code, the phone recognise that it is a simyo sim card. But I cannot call/send sms/be called: It tells me that the sim card is blocked for administrative reason and that I have to contact my service provider.
It is now more than a week that I cannot use the new sim card. Could you please activate the new sim card?
Thanks and regards.
Martin Combrié
Simkaart vervangen voor nanosim. Heb tweemaal met nieuwe pincode geprobeerd te unlocken, maar nieuwe pin wordt (nog) niet herkend. Heb nog een poging over; kan ik dit wagen?
Je zou het erop kunnen wagen mits je je PUK-code ook bij de hand hebt voor het geval deze laatste poging ook niet goed is..........
De juiste PIN- en PUK-codes vind je op je Mijn Simyo pagina.
De juiste PIN- en PUK-codes vind je op je Mijn Simyo pagina.
My phone was stolen on monday 4th march.
The same evening, I blocked my sim card linked to the following number:
Afterwards, I requested for a new sim card. I received it on wednesday 6th march. The new sim card number is 56265969.
I activated it as requested. When I place it in a phone and enter the pin code, the phone recognise that it is a simyo sim card. But I cannot call/send sms/be called: It tells me that the sim card is blocked for administrative reason and that I have to contact my service provider.
It is now more than a week that I cannot use the new sim card. Could you please activate the new sim card?
Thanks and regards.
Martin Combrié
Hoi Martincombrie,
Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting een reset gegeven. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.