.

Beantwoord

Activeren vervangende simkaart

  • 28 December 2012
  • 31 reacties
  • 2259 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Vandaag bij het inloggen op mijnSimyo stond er in eens een link met de melding: Nieuwe simkaart ontvangen? Activeer nu. (of iets in die strekking).
Waarschijnlijk moet het versturen van de simkaart geactiveerd worden (ws iets met een timer), waarna je pas de link te zien krijgt.
De link gebruikt en alsnog de simkaart kunnen activeren.
Badge +6
[QUOTE=wouter99;55037]
Zelfde probleem hier, ik kan mijn nano simkaart niet activeren.

mijn simkaartnummer XXXXXXXX


Hoi wouter99,

Helaas hebben wij van het weekend problemen gehad met het activeren van simkaarten. Ik zie dat inmiddels je simkaart is geactiveerd, werkt alles naar wens? :)

Ben dus niet de enigste met dit probleem... ik heb niet eens een pincode gekregen bij mn nano sim. dus heb nu geen bereik.. echt balen. De pincode plus puckcode die onder ''mijn simyo'' vermeld staan kloppen dus niet met het vervangende simkaart

Hoi timobeer,

Voor jou geldt helaas hetzelfde, werkt je simkaart nu wel? :)

Hallo, graag de mijne ook activeren:
Nummer XXXXXXXX

Bedankt
Jenny19


Hoi Jenny19,

Ook jij had helaas te maken met dit probleem met het activeren van de verv. simkaart. Als het goed is werkt de jouwe nu ook?

Vandaag bij het inloggen op mijnSimyo stond er in eens een link met de melding: Nieuwe simkaart ontvangen? Activeer nu. (of iets in die strekking).
Waarschijnlijk moet het versturen van de simkaart geactiveerd worden (ws iets met een timer), waarna je pas de link te zien krijgt.
De link gebruikt en alsnog de simkaart kunnen activeren.


Hoi Schutter, welkom op het forum van Simyo! :)

De blauwe balk zou je ook al eerder van het weekend moeten hebben zien, maar helaas door de storing was dit niet het geval. Werkt je aansluiting nu naar wens?

In ieder geval namens Simyo excuses voor het ongemak aan jullie allemaal!
Goedenavond Kim,
Het werkt nu perfect! Dank je voor de reactie.
Badge +6
Goedenavond Kim,
Het werkt nu perfect! Dank je voor de reactie.


Graag gedaan namens -Kim 🙂
Hallo graag mijn sim ook activeren ********* groetjes Daan
Reputatie 5
Badge +9
Hoi daan vrieling,

Welkom op het forum van Simyo.

Wat vervelend om te lezen dat je je simkaart niet kan activeren. Ik zie dat je dit ons ook via Twitter hebt laten weten en dat mijn collega het heeft doorgestuurd. Er wordt dus naar gekeken :)

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes, Caspar

Reageer