Vervangende simkaart vandaag ontvangen. In een begeleidend schrijven staat hoe de simkaart te activeren.
1 Log in op Mijn Simyo
2 Ga naar tabblad Selfservice en kies de optie activeren vervangende simkaart.
Vraag: bij Selfservice staat de optie activeren vervangende simkaar NIET
Hoe nu te activeren?
Bladzijde 2 / 2
Vandaag bij het inloggen op mijnSimyo stond er in eens een link met de melding: Nieuwe simkaart ontvangen? Activeer nu. (of iets in die strekking).
Waarschijnlijk moet het versturen van de simkaart geactiveerd worden (ws iets met een timer), waarna je pas de link te zien krijgt.
De link gebruikt en alsnog de simkaart kunnen activeren.
Waarschijnlijk moet het versturen van de simkaart geactiveerd worden (ws iets met een timer), waarna je pas de link te zien krijgt.
De link gebruikt en alsnog de simkaart kunnen activeren.
[QUOTE=wouter99;55037]
Hoi wouter99,
Helaas hebben wij van het weekend problemen gehad met het activeren van simkaarten. Ik zie dat inmiddels je simkaart is geactiveerd, werkt alles naar wens? :)
Ben dus niet de enigste met dit probleem... ik heb niet eens een pincode gekregen bij mn nano sim. dus heb nu geen bereik.. echt balen. De pincode plus puckcode die onder ''mijn simyo'' vermeld staan kloppen dus niet met het vervangende simkaart
Hoi timobeer,
Voor jou geldt helaas hetzelfde, werkt je simkaart nu wel? :)
Hallo, graag de mijne ook activeren:
Nummer XXXXXXXX
Bedankt
Jenny19
Hoi Jenny19,
Ook jij had helaas te maken met dit probleem met het activeren van de verv. simkaart. Als het goed is werkt de jouwe nu ook?
Vandaag bij het inloggen op mijnSimyo stond er in eens een link met de melding: Nieuwe simkaart ontvangen? Activeer nu. (of iets in die strekking).
Waarschijnlijk moet het versturen van de simkaart geactiveerd worden (ws iets met een timer), waarna je pas de link te zien krijgt.
De link gebruikt en alsnog de simkaart kunnen activeren.
Hoi Schutter, welkom op het forum van Simyo! :)
De blauwe balk zou je ook al eerder van het weekend moeten hebben zien, maar helaas door de storing was dit niet het geval. Werkt je aansluiting nu naar wens?
In ieder geval namens Simyo excuses voor het ongemak aan jullie allemaal!
Zelfde probleem hier, ik kan mijn nano simkaart niet activeren.
mijn simkaartnummer XXXXXXXX
Hoi wouter99,
Helaas hebben wij van het weekend problemen gehad met het activeren van simkaarten. Ik zie dat inmiddels je simkaart is geactiveerd, werkt alles naar wens? :)
Hoi timobeer,
Voor jou geldt helaas hetzelfde, werkt je simkaart nu wel? :)
Nummer XXXXXXXX
Bedankt
Jenny19
Hoi Jenny19,
Ook jij had helaas te maken met dit probleem met het activeren van de verv. simkaart. Als het goed is werkt de jouwe nu ook?
Waarschijnlijk moet het versturen van de simkaart geactiveerd worden (ws iets met een timer), waarna je pas de link te zien krijgt.
De link gebruikt en alsnog de simkaart kunnen activeren.
Hoi Schutter, welkom op het forum van Simyo! :)
De blauwe balk zou je ook al eerder van het weekend moeten hebben zien, maar helaas door de storing was dit niet het geval. Werkt je aansluiting nu naar wens?
In ieder geval namens Simyo excuses voor het ongemak aan jullie allemaal!
Goedenavond Kim,
Het werkt nu perfect! Dank je voor de reactie.
Het werkt nu perfect! Dank je voor de reactie.
Het werkt nu perfect! Dank je voor de reactie.
Graag gedaan namens -Kim 🙂
Hallo graag mijn sim ook activeren ********* groetjes Daan
Hoi daan vrieling,
Welkom op het forum van Simyo.
Wat vervelend om te lezen dat je je simkaart niet kan activeren. Ik zie dat je dit ons ook via Twitter hebt laten weten en dat mijn collega het heeft doorgestuurd. Er wordt dus naar gekeken :)
Hou je ons op de hoogte?
Groetjes, Caspar
Welkom op het forum van Simyo.
Wat vervelend om te lezen dat je je simkaart niet kan activeren. Ik zie dat je dit ons ook via Twitter hebt laten weten en dat mijn collega het heeft doorgestuurd. Er wordt dus naar gekeken :)
Hou je ons op de hoogte?
Groetjes, Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.