Vervangende simkaart vandaag ontvangen. In een begeleidend schrijven staat hoe de simkaart te activeren.
1 Log in op Mijn Simyo
2 Ga naar tabblad Selfservice en kies de optie activeren vervangende simkaart.
Vraag: bij Selfservice staat de optie activeren vervangende simkaar NIET
Hoe nu te activeren?
Bladzijde 1 / 2
Hoi Carline Rutgers,
Ik kan niet terugvinden dat je een vervangende simkaart hebt ontvangen. Kun je het simkaartnummer doorgeven dat achterop de simkaart staat?
Ik kan niet terugvinden dat je een vervangende simkaart hebt ontvangen. Kun je het simkaartnummer doorgeven dat achterop de simkaart staat?
Ik heb precies hetzelfde probleem!
Wil graag mijn nanosim activeren.
52481771
Wil graag mijn nanosim activeren.
52481771
Zelfde probleem hier, ik kan mijn nano simkaart niet activeren.
Simkaart nummer: 52482274
Simkaart nummer: 52482274
Mij lukt dit dus ook niet!
mijn nummer :06-53303980.
Kunt dit voor me oplossen?
mijn nummer :06-53303980.
Kunt dit voor me oplossen?
Het nummer dat op de simkaarts staat is: 54281618. Hoop snel iets te horen.
Ik ook hetzelfde probleem ,kan niet bellen lid
Gisteren nw simkaart micro gehad met nummer 54285425 alles volgens mij naar behoren gedaan , maar iedere geeft de mobi aan
Geen simkaart telefoonnummer is 0621954545
Is een Groot probleem omdat ik de telefoon voor mijn werk ECHT nodig heb.
Wie helpt mij aub
Thanks
Gisteren nw simkaart micro gehad met nummer 54285425 alles volgens mij naar behoren gedaan , maar iedere geeft de mobi aan
Geen simkaart telefoonnummer is 0621954545
Is een Groot probleem omdat ik de telefoon voor mijn werk ECHT nodig heb.
Wie helpt mij aub
Thanks
zeflde ellende hier.. Nieuw kaart gekregen kan hem niet activeren met de code. De codes bij gegevens en instellingen kloppen niet 😞
Hallo,
De telefoon van onze zoon is gestolen. We hebben zijn simkaart onmiddelijk geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd Deze hebben we ontvangen en proberen te activeren zoals op de site staat vermeld Helaas, lukt dus niet. We krijgen de melding (via de telefoon): Simkaart om administratieve redenen geblokkeerd.
Kunt u ons snel helpen?
De telefoon van onze zoon is gestolen. We hebben zijn simkaart onmiddelijk geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd Deze hebben we ontvangen en proberen te activeren zoals op de site staat vermeld Helaas, lukt dus niet. We krijgen de melding (via de telefoon): Simkaart om administratieve redenen geblokkeerd.
Kunt u ons snel helpen?
nano simkaart is inderdaad niet te activeren via mijn simyo
2. Ga naar het tabblad Selfservice en kies de optie Activeren vervangende simkaart. <-- deze optie bestaat niet (!)
pincode werkt ook niet, ik kan dus niet bellen.
Wat nu?
2. Ga naar het tabblad Selfservice en kies de optie Activeren vervangende simkaart. <-- deze optie bestaat niet (!)
pincode werkt ook niet, ik kan dus niet bellen.
Wat nu?
Kan ook mijn nano sim niet activeren. Kunnen jullie dit doen? Bedankt
2. Ga naar het tabblad Selfservice en kies de optie Activeren vervangende simkaart. <-- deze optie bestaat niet (!)
pincode werkt ook niet, ik kan dus niet bellen.
Wat nu?
Heb gebeld, is nu in orde
Nano simkaarten kunnen blijkbaar (nog) niet via de site geactiveerd worden
Ook hier hetzelfde probleem, ook geen pin en pukcode ontvangen. Baal baal.
Unfortunately I have the same problem 😞 Received nano sim but the option to activate in "Selfservice" is not there.
Hoi Lena1,
Ik zie dat de nano simkaart is gekoppeld aan je aansluiting. De juiste pin en pukcode vindt je op je persoonlijke pagina.
Hoi Beer63,
Welkom op het forum!
Ik zie dat de nano simkaart is gekoppeld aan je aansluiting. De juiste pin en pukcode vindt je op je persoonlijke pagina.
Hoi Alex.Giurgiu,
Kan je mij voorzien van het simkaartnummer van de nano simkaart zodat ik deze dan kan koppelen voor je.
Vervangende simkaart vandaag ontvangen. In een begeleidend schrijven staat hoe de simkaart te activeren.
1 Log in op Mijn Simyo
2 Ga naar tabblad Selfservice en kies de optie activeren vervangende simkaart.
Vraag: bij Selfservice staat de optie activeren vervangende simkaar NIET
Hoe nu te activeren?
Ik heb ook dat probleem. Het betreft een vervangende micro simkaart om in een andere telefoon te gaan gebruiken. Heb ruim een week op deze kaart gewacht en nu kan ik hem weer niet activeren!! De begeleidende brief was overigens gericht aan een ander!!! Adresgegevens gelukkig wel goed anders was ik nu nog aan het wachten. Mijn vraag: Hoe moet ik activeren en kloppen de Puk- en pincode die nu op Mijn Simyo staan nog/al ?
Dank voor uw snelle reactie.
Lijnie van Everdingen
Welkom op het forum Tilburg11,
Mijn collega heeft de simkaart gisteren handmatig geactiveerd, omdat de simkaart ook handmatig is verstuurd. Hierdoor was het ook niet mogelijk om de simkaart via je persoonlijke pagina te activeren.
Kun je de micro simkaart inderdaad gebruiken? Mocht het niet werken, en je hebt een iPhone, wil ik je vragen eerst te synchroniseren met iTunes. Dit doe je door de simkaart in het toestel te stoppen en vervolgens te koppelen aan je computer. Vervolgens kun je synchroniseren met iTunes.
Groetjes,
Alex
Mijn collega heeft de simkaart gisteren handmatig geactiveerd, omdat de simkaart ook handmatig is verstuurd. Hierdoor was het ook niet mogelijk om de simkaart via je persoonlijke pagina te activeren.
Kun je de micro simkaart inderdaad gebruiken? Mocht het niet werken, en je hebt een iPhone, wil ik je vragen eerst te synchroniseren met iTunes. Dit doe je door de simkaart in het toestel te stoppen en vervolgens te koppelen aan je computer. Vervolgens kun je synchroniseren met iTunes.
Groetjes,
Alex
Dankje wel Alex. Het heeft even geduurd maar het is gelukt!!!! Joepie......
Welkom op het forum Tilburg11,
Mijn collega heeft de simkaart gisteren handmatig geactiveerd, omdat de simkaart ook handmatig is verstuurd. Hierdoor was het ook niet mogelijk om de simkaart via je persoonlijke pagina te activeren.
Kun je de micro simkaart inderdaad gebruiken? Mocht het niet werken, en je hebt een iPhone, wil ik je vragen eerst te synchroniseren met iTunes. Dit doe je door de simkaart in het toestel te stoppen en vervolgens te koppelen aan je computer. Vervolgens kun je synchroniseren met iTunes.
Groetjes,
Alex
Hallo,
Mijn vervangende simkaart is wel al geactiveerd, maar nog niet gedeblokkeerd.
Het simkaartnummer is *.
Groetjes Sanne
Mijn vervangende simkaart is wel al geactiveerd, maar nog niet gedeblokkeerd.
Het simkaartnummer is *.
Groetjes Sanne
Bedankt dat je het even laat weten Tilburg11
Mijn vervangende simkaart is wel al geactiveerd, maar nog niet gedeblokkeerd.
Het simkaartnummer is *.
Groetjes Sanne
Hoi Sanneeuu,
Uit je reactie in dit topic blijkt dat je simkaart is geactiveerd.
Groetjes,
Alex
[quote]Zelfde probleem hier, ik kan mijn nano simkaart niet activeren.
mijn simkaartnummer XXXXXXXX
mijn simkaartnummer XXXXXXXX
nano simkaart is inderdaad niet te activeren via mijn simyo
2. Ga naar het tabblad Selfservice en kies de optie Activeren vervangende simkaart. <-- deze optie bestaat niet (!)
pincode werkt ook niet, ik kan dus niet bellen.
Wat nu?
Ben dus niet de enigste met dit probleem... ik heb niet eens een pincode gekregen bij mn nano sim. dus heb nu geen bereik.. echt balen. De pincode plus puckcode die onder ''mijn simyo'' vermeld staan kloppen dus niet met het vervangende simkaart
Ook ik heb een nano sim ontvangen met de instructie dat deze te activeren is via de website. Ik lees hier op het forum dat het niet kan, jammer van de verkeerde instructie. Is de klantenservice open op zondag?
Hallo, graag de mijne ook activeren:
Nummer XXXXXXXX
Bedankt
Jenny19
Nummer XXXXXXXX
Bedankt
Jenny19
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.