Wat moet ik doen om me vervangende simkaart aan werk te krijgen ?? Moet ik daar voor de klanten surfers  mailen ?
Bladzijde 1 / 1
Een vervangende simkaart zul je via je Mijn Simyo moeten activeren. Als het goed is staat er nu bij je Mijn Simyo een grote pagina brede blauwe balk waarop/-mee je simkaart kan worden geactiveerd. Als deze balk niet zichtbaar is dan moet je dit doen in je Mijn Simyo bij een van de tabbladen. Ik dacht dat dit tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' is.
Succes.
Succes.
Hoi huis3,
Klopt precies wat RicoK aangeeft, dankjewel daarvoor RicoK 🙂.
Ik zie dat de vervangende simkaart vanochtend is verstuurd. Met een beetje geluk heb je 'm morgen in je brievenbus! 🙂
Klopt precies wat RicoK aangeeft, dankjewel daarvoor RicoK 🙂.
Ik zie dat de vervangende simkaart vanochtend is verstuurd. Met een beetje geluk heb je 'm morgen in je brievenbus! 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.