Skip to main content
Beantwoord

Activeren vervangende simkaart

  • 6 July 2013
  • 8 reacties
  • 1507 Bekeken

Ik heb zojuist mijn vervangende simkaart ontvangen, die ik nodig had omdat in mijn nieuwe toestel niet het grotere formaat simkaart past.

Ik heb deze geactiveerd en heb de pincode ontvangen.

Ik heb vervolgens die simkaart in mijn nieuwe telefoon gedaan en de pincode ingetoetst.



Echter als ik probeer te bellen krijg ik de melding: "Mobiel netwerk niet beschikbaar"

Op mijn oude mobiel, met de oude simkaart, kan ik nog wel bellen.



Moet ik gewoon een tijdje wachten voordat ik met de nieuwe simkaart kan bellen? (zo ja, hoe lang kan dit ongeveer duren?), of moet ik nog iets anders doen?



Alvast bedankt.



Groeten,



Maurice
Inmiddels doet de nieuwe simkaart het.

Ik heb de oude en nieuwe simkaart de hele nacht niet gebruikt (beide telefoons uit).

Toen ik vanochtend mijn nieuwe mobiel met daarin de nieuwe simkaart aan deed, deed hij het.
Ik heb zojuist mijn vervangende simkaart ontvangen, die ik nodig had omdat in mijn nieuwe toestel niet het grotere formaat simkaart past.

Ik heb deze geactiveerd en heb de pincode ontvangen.

Ik heb vervolgens die simkaart in mijn nieuwe telefoon gedaan en de pincode ingetoetst.



Echter als ik probeer te bellen krijg ik de melding: "Mobiel netwerk niet beschikbaar"

Op mijn oude mobiel, met de oude simkaart, kan ik nog wel bellen.



Moet ik gewoon een tijdje wachten voordat ik met de nieuwe simkaart kan bellen? (zo ja, hoe lang kan dit ongeveer duren?), of moet ik nog iets anders doen?



Alvast bedankt.



Groeten,



Maurice


Inmiddels doet de nieuwe simkaart het.

Ik heb de oude en nieuwe simkaart de hele nacht niet gebruikt (beide telefoons uit).

Toen ik vanochtend mijn nieuwe mobiel met daarin de nieuwe simkaart aan deed, deed hij het.




Hoi Maurice22,



Het klinkt alsof er een kleine vertraging heeft gezeten in jouw activatie. Meestal werkt een simkaart meteen na het activeren. Jij hebt wat minder geluk gehad.

Ik ben blij om te horen dat het inmiddels allemaal werkt. :)



Groetjes,

Charlene
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb mijn aangepaste simkaart nu ook in mijn nieuwe telefoon. Als ik wil bellen krijg ik ook 'mobiele netwerk niet beschikbaar'. Met mijn oude mobiel en oude simkaart kan ik nog wel bellen.



Hoe kan dit?



Groet, Magriet
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb mijn aangepaste simkaart nu ook in mijn nieuwe telefoon. Als ik wil bellen krijg ik ook 'mobiele netwerk niet beschikbaar'. Met mijn oude mobiel en oude simkaart kan ik nog wel bellen.



Hoe kan dit?



Groet, Magriet




Hoi Margriet,



Ik zie dat er verbruik is geregistreerd in het systeem op je aansluiting. Kan je laten weten of je gebruik kan maken van je aansluiting.

Ik verneem graag je bevindingen.
Haai,

ik heb zo juist een vervangende sim-kaart besteld. Na mijn bestelling kwam ik er achter dat mijn postadres verouderd was. Dit heb ik meteen veranderd. De vraag is alleen: is mijn nieuwe simkaart al verstuurd en zoja, naar welk adres



Met vriendelijke groet,



Valerie van Lynden
Haai,

ik heb zo juist een vervangende sim-kaart besteld. Na mijn bestelling kwam ik er achter dat mijn postadres verouderd was. Dit heb ik meteen veranderd. De vraag is alleen: is mijn nieuwe simkaart al verstuurd en zoja, naar welk adres



Met vriendelijke groet,



Valerie van Lynden




Hoi valerievanl,



Welkom op het forum :)



Ik heb je vraag ook in een ander topic gevonden. Ik ga hem daar voor je beantwoorden. Kun je je vraag voortaan op 1 plek stellen, we vinden hem vanzelf, en dan blijft het forum overzichtelijk 🙂



groetjes,

Charlene
Haai Charlene,



Sorry voor de onduidelijkheid



uhm, wanneer mijn simkaart vanochtend verstuurd is, wordt hij dan vandaag nog bezocht?

Groet, Valerie
Haai Charlene,



Sorry voor de onduidelijkheid



uhm, wanneer mijn simkaart vanochtend verstuurd is, wordt hij dan vandaag nog bezocht?

Groet, Valerie




Hoi valerievanl,



Nogmaals het verzoek om in één topic eenzelfde vraag te stellen, ook deze vraag heb ik in dit topic al voor je beantwoord 🙂.

Reageer