Skip to main content
Ik moet mijn nieuwe nano simkaart activeren, volgens de meegeleverde instructie moet ik mijn vervangende sim kaart activeren. Maar deze keuze staat niet in het menu onder "mijn instellingeen en sim kaart"

Hoe kan ik dit nu regelen?



Alvast bedankt!
Hoi anbora, welkom op het Simyo forum! ;)



Wat vervelend dat het niet lukt om je nieuwe nano-simkaart te activeren. Je hebt hier zo te zien al telefonisch contact opgenomen met onze klantenservice. Mijn collega heeft dit voor je moeten doorsturen naar onze IT-afdeling, die op hun beurt het een en ander hebben aangepast op jouw Mijn Simyo account.



Het zou nu weer mogelijk moeten zijn om je simkaart op de normale manier te activeren. Als je inlogt, krijg je als het goed is een welkomstbericht te zien. Hieronder staat een felblauwe balk, met de tekst: Simkaart ontvangen? Activeer je simkaart. Hier hoef je vervolgens alleen de 8 cijfers van je simkaart in te vullen.



Gaat dit lukken denk je?
Ja, het is gelukt.

Er verschijnt een blauwe balk waar ik mijn sim kaart kan activeren

Bedankt voor je reactie :)



Gr. Anke
Hoi anbora,



Heel goed om te horen 🙂 Mocht je nog verdere vragen hebben of ergens tegen aanlopen, weet je het forum te vinden 😉

Reageer