Skip to main content
Vandaag heb ik een nieuwe nano simkaart binnen gekregen ivm een nieuw toestel. Nu heb ik hem in mijn telefoon gedaan, en ik kan de simkaart unlocken mbv de pincode, maar ik heb geen service.. er staat op mijn telefoon bij netwerk: simkaart niet geprovisioneerd.. wat bedoelen ze daarmee? en hoe kan dat opgelost worden zodat ik wel bereikbaar ben?

mijn simkaart nummer is 59102704
Heb je je nieuwe vervangende simkaart wel geactiveerd? Je moet je vervangende simkaart eerst activeren waarna je oude kaart automatisch wordt gedeactiveerd. Na activatie via je Mijn Simyo kun je direct van de vervangende kaart gebruik maken.



Succes!
ja heb ik gedaan via mijn simyo, daar stond toen de melding: je kan nu bellen enz.. maar nee dus:( ben ik nog iets vergeten te activeren?
We gaan nog niet opgeven....🆒



Kijk hier eens naar a.u.b. Niet geprovisioneerd betekent dat de kaart niet actief is. Of bij Simyo is het proces niet goed verlopen of je zult eens de stappen die in de link staan moeten doornemen. Om te beginnen zou je je toestel eens aan-/uit moeten zetten.



Succes!
Ja hij doet t 😃 opnieuw aan en uit gezet..
Fijn om te vernemen! Nog een fijne avond.
Hoi loes_vw,



Welkom op het forum van Simyo!



Fijn om te horen dat met de hulp van RicoK het gelukt is om je simkaart te gaan gebruiken! :)

RicoK, dankjewel!
Na activeren van mijn nieuwe nano sim kaart krijg ik een "geen service" melding.

Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, maar nog steeds het zelfde resultaat.



heb jullie nog iedeeën?



groetjes 



Roel
Daat heeft zijn probleem al opgelost.....:p. Zie hier.
Daat heeft zijn probleem al opgelost.....:p. Zie hier.



Na activeren van mijn nieuwe nano sim kaart krijg ik een "geen service" melding.

Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, maar nog steeds het zelfde resultaat.



heb jullie nog iedeeën?



groetjes 



Roel




Dat klopt helemaal.



@Daat. Het is overzichtelijker als je je vraag in 1 topic stelt. Maar in ieder geval goed dat het is opgelost 😃.



Groetjes,



Alex

Reageer