.

Beantwoord

Activeren vervangend simkaartje

  • 21 August 2013
  • 1 reactie
  • 7696 Bekeken

Dag,

Ik heb vanwege diefstal mijn oude sim laten blokkeren. Vervangend sim vandaag al ontvangen, hiervoor dank!
Mijn nieuwe sim is geactiveerd via de website maar helaas nog geblokkeerd.
Zouden jullie deze voor mij kunnen activeren? Ik kan namelijk geen contact opnemen met de klantenservice, omdat de sim dus is geblokkeerd.

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Marlou Stinenbosch
icon

Beste antwoord door Natascha 22 August 2013, 13:41

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Dag,

Ik heb vanwege diefstal mijn oude sim laten blokkeren. Vervangend sim vandaag al ontvangen, hiervoor dank!
Mijn nieuwe sim is geactiveerd via de website maar helaas nog geblokkeerd.
Zouden jullie deze voor mij kunnen activeren? Ik kan namelijk geen contact opnemen met de klantenservice, omdat de sim dus is geblokkeerd.

Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Marlou Stinenbosch


Hoi Marlou,

Welkom op het forum!
Ik zie dat je gisteren 21-8 contact hebt gehad via twitter en dat je simkaart is gedeblokkeerd. Kan je laten weten of je weer gebruik kan maken van je toestel?

Reageer