Skip to main content
Activeren van mijn nieuwe simkaart lukt niet. Wat gaat er mis?
Volgens mij zijn er wat problemen met activeren. Als je nog de mogelijkheid hebt om met je oude / huidige kaart te bellen dan is mijn advies naar 1200 te bellen. Hier is het mogelijk dat je pas na een dag antwoord hebt.
Hmmm. Klinkt niet best! Dank voor de suggestie. Ik wacht af. Bellen met de oude simkaart gaat niet meer.
krijg je trouwens een foutmelding?
Ja, ik kreeg error 2.1 Gebeld met Simyo via 0900-8090 (€0,35 + normale belkosten), keurig te woord gestaan en geholpen en binnen een uur opgelost. Top Simyo!
Top dat het geregeld is 🙂
Hoi Djzph,



Leuk dat jij je vraag hier stelt. :)



O jee, balen dat het niet lukte om je simkaart te activeren!



Soms wilt het activeren van je simkaart via https://Mijn Simyo niet lukken. Gelukkig heeft Ray je heel goed geholpen door je naar onze telefonische Klantenservice te verwijzen. Veel dank hiervoor Ray! :D



Als je andere vragen hebt, dan kun je ons dit gerust laten weten.



Groetjes,

Asma
Graag gedaan..

*Maakt diepe buiging *

😃
Nieuwe sim geactiveerd, volgens info paar minuten wachten. Maar ik wacht nu al een paar uur. 😠
het wordt hoogtijd dat er een storing monteur aan het werk gesteld word ook in de weekenden bij simyo. is wel zo klant vriendelijk.voor het verlenen van ECHTE SERVICE.
IK KAN MIJN NIEUWE VERVANGENDE SIMKAART NIET ACTIVEREN FOUTMELDING 2.1 HEERLIJK NIEUWE MOBIEL LIGT NU IN DE KAST TE WACXHTEN. VOOR HOELANG ??????
Typen in enkel hoofdletters word gezien als schreeuwend.



Morgen ochtend even bellen met de klantenservice, is het zo geregeld.



Fijne zondag.
IK ? schreeuw niet het is gewoon een storing om te janken. snik snik.
Hoi van Egmond Sleutelservice en Stroppech,



Wat onhandig dat jullie simkaarten niet meteen geactiveerd werden! Ik heb het voor jullie beiden gecontroleerd, en het ziet ernaar uit dat alles nu goed is gegaan. Gelukkig maar! Mijn excuses voor de vertraging daarin - ik kan het me goed voorstellen als dat een zure situatie was.



Stroppech, hoofdletters worden inderdaad gezien als schreeuwerig. Dat is nergens voor nodig 🙂 Geholpen word je altijd! Om die reden heb ik je reactie verwijderd, aangezien je al in je andere reacties vertelde wat er aan de hand was. Als je hier toch nog vragen over hebt, kun je me hier een privébericht over sturen.



Laten jullie het weten als jullie vragen hebben?



@ Ray, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane
Hoi, heb nu ook het probleem. Kan het alleen opgelost worden door de klantenservice?

Grt, Marcel
Uhm, moet ik iets doen? Hoor graag.

Grt, Marcel
Hoi Marcel,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat onhandig dat jij ook je simkaart niet kunt activeren 😞 Ik zie dat je een nieuwe simkaart hebt gekregen in verband met gratis 4G, en dat je hier ook contact over hebt gehad met de telefonische klantenservice. Wil jij mij in een privébericht laten weten wat het simkaartnummer is van je nieuwe simkaart? Dan ga ik dit voor jou oplossen.



Groetjes,

Jihane
Hij Jihane, is al opgelost door klantenservice. Alles OK. Ben heel tevreden. Groetjes
Hoi Vijfbijtjes,



Gelukkig maar! Fijn om te zien dat je goed geholpen bent door de telefonische klantenservice 🙂 Mocht je nog wat willen weten, dan kun je bij ons terecht.



Groetjes,

Angela

Reageer