Skip to main content
Ik probeer mijn geërfde LG Smartphone te activeren met mijn prepaid (+internetbundel) Simyo simkaart maar krijg iedere keer 'opnieuw proberen'. Er zit geen simlock op de LG en het scherm toont wel 'simyo'. Wat nu?
Hoi Cuba,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je niet direct aan de slag kunt met jouw nieuwe smartphone!



Helaas wordt het mij niet helemaal duidelijk waar het precies misgaat. Je geeft aan dat je de melding 'Opnieuw proberen' te zien krijgt. Waar in het proces krijg je deze melding precies te zien? Is dit bij het opstarten van je telefoon, bij het invoeren van de pincode van de simkaart of pas als je wilt bellen of internetten? Kun je eventueel een printscreen van deze melding meesturen.



In het systeem vind ik terug dat je gisteren de optie ´internet op je mobiel - in Nederland' aan hebt gezet via Mijn Simyo. Heeft dit nog iets uitgehaald voor je? Ik hoor het graag!



Groetjes,

Angela

Reageer