Skip to main content
Ik heb vandaag een vervangende Simkaart ontvangen, maar de mogelijkheid 'Activeer je nieuwe simkaart' staat niet bij mijn instellingen. De barcode is 70334775
Hallo Meindersma,



Welkom op het Simyo Forum!



Heb je een prepaid kaart?

Deze wordt namelijk automatisch aangemeld op het netwerk van Simyo.

https://www.simyo.nl/activeren dit is de activatie stappen plan voor sim only.



Heb ik je zo goed geholpen?
Hallo, ik heb een sim only abonnement
Hartelijk dank voor de link en de hulp Maikel! Ik zal het direct proberen.
Dat werkt niet helaas. Is ws alleen voor prepaid.
Hoi Meindersma,



Wat vervelend dat het niet lukte om je simkaart te activeren.



Ik zie dat de knop om de vervangende simkaart te activeren, miste op Mijn Simyo.

Gelukkig hebben ze het nu handmatig opgelost.:D



Werkt alles nu naar behoren?



@maikel, bedankt voor het meedenken!
Ik heb hetzelfde probleem.. Graag zsm hulp, want ik kan ook niet bellen met jullie klantenservice nu want ik heb mijn oude simkaart natuurlijk geblokkeerd...

😞
Als je de barcode nodig hebt: 70333626
Hoi AMV,



Het probleem is gelukkig gisteren opgelost. Je kunt op je Mijn Simyo pagina activeren via de blauwe balk. Voor meer informatie kun je in dit topic kijken.



Ik hoor graag van je op het is gelukt 🙂

Reageer