Skip to main content

.

Mijn partner tracht ook lid van simyo te worden, zijn tijdelijke nummer is 06********.Hij wil nu zijn simkaart activeren maar in de door SIMYO verstuurde mail is het wachtwoord niet gegenereerd. In de mail staat bij wachtwoord: ***LABEL@PASSWORD***. Overigens staat bij de ordernummers en tijdelijke telefoonnummer ook allerlei gegenereerde verwijzingen die beginnen en eindigen met ***.



Omdat hij geen wachtwoord heeft, kan hij ook niet inloggen bij SIMYO.



Graag even contact opnemen.
Hoi sboschker, welkom op het Simyo forum :)



Het tijdelijk nummer heb ik even afgeschermd. Dit is een openbaar forum. Om deze reden is het niet verstandig om deze persoonlijke gegevens te vermelden.



Apart dat je partner een e-mail heeft ontvangen waarin geen wachtwoord staat. Onze excuses hiervoor 😞



Ik heb het meteen doorgestuurd naar mijn collega's van IT. Zij gaan dit verder uitzoeken en oplossen. Daarnaast heb ik een nieuw wachtwoord gestuurd via de e-mail :)



Laat je weten of je partner een wachtwoord ziet waarmee hij kan inloggen?

Reageer