Mijn partner tracht ook lid van simyo te worden, zijn tijdelijke nummer is 06********.Hij wil nu zijn simkaart activeren maar in de door SIMYO verstuurde mail is het wachtwoord niet gegenereerd. In de mail staat bij wachtwoord: ***LABEL@PASSWORD***. Overigens staat bij de ordernummers en tijdelijke telefoonnummer ook allerlei gegenereerde verwijzingen die beginnen en eindigen met ***.
Omdat hij geen wachtwoord heeft, kan hij ook niet inloggen bij SIMYO.
Graag even contact opnemen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi sboschker, welkom op het Simyo forum :)
Het tijdelijk nummer heb ik even afgeschermd. Dit is een openbaar forum. Om deze reden is het niet verstandig om deze persoonlijke gegevens te vermelden.
Apart dat je partner een e-mail heeft ontvangen waarin geen wachtwoord staat. Onze excuses hiervoor 😞
Ik heb het meteen doorgestuurd naar mijn collega's van IT. Zij gaan dit verder uitzoeken en oplossen. Daarnaast heb ik een nieuw wachtwoord gestuurd via de e-mail :)
Laat je weten of je partner een wachtwoord ziet waarmee hij kan inloggen?
Het tijdelijk nummer heb ik even afgeschermd. Dit is een openbaar forum. Om deze reden is het niet verstandig om deze persoonlijke gegevens te vermelden.
Apart dat je partner een e-mail heeft ontvangen waarin geen wachtwoord staat. Onze excuses hiervoor 😞
Ik heb het meteen doorgestuurd naar mijn collega's van IT. Zij gaan dit verder uitzoeken en oplossen. Daarnaast heb ik een nieuw wachtwoord gestuurd via de e-mail :)
Laat je weten of je partner een wachtwoord ziet waarmee hij kan inloggen?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.