Skip to main content
Ik heb, zoals gevraagd, het nummer van de simkaart opgegeven, maar krijg een melding dat de simkaart nog steeds niet is geactiveerd.

Wat moet ik doen ???
Hallo.



Heb je dit gedaan?



Heeft dit jou geholpen?



Groet,

Friesian
die link werkt niet.
Hoi trickrich,



Welkom op het forum :)



Dat is vervelend, zeg. Activeer je je simkaart, werkt het niet zoals het zou moeten 😞 Ik stuur het even door naar de IT afdeling zodat zij er zo snel mogelijk naar kunnen kijken.

Ik houd je op de hoogte, ok?



Groetjes,

Charlene
Hoi trickrich,



Zou je je toestel even uit kunnen schakelen en dan weer aan kunnen zetten? Als het goed is, is de juiste simkaart dan nu actief.

Kun je het hier even laten weten?



Groetjes,

Charlene
Ik heb hetzelfde, simkaart nummer ingevoerd en melding dat simkaart nog steeds niet actief is en ik klantenservice moet contacten.
Hoi lei123, welkom op het Simyo forum!



De reden dat je simkaart niet werkt is niet omdat het activeren niet goed is gegaan. dit is omdat deze is geblokkeerd vanwege hoogverbruik.

Je bent op de Nederlandse Antillen geweest en hebt daar zoveel gebeld dat er een veiligheidsblokkade in werking is getreden. Dit is om te voorkomen dat je straks met een rekening van vele honderden Euro's komt te zitten. Daar wordt niemand vrolijk van, wij ook niet.

Als je de stappen volgt die achter de hoogverbruik link beschreven worden kunnen we je zo spoedig mogelijk weer deblokkeren.
hoe moet ik mijn nano simkaart activeren? 
hoe moet ik mijn nano simkaart activeren? 



Dat zou op Mijn Simyo moeten kunnen.
En waar? Ik kan het nergens vinden..
Ik heb het zelf niet bij de hand, maar ik herinner me van eerdere topics hierover dat er een blauwe band ergens bovenaan het Mijn Simyo venster zou moeten lopen met daarin een tekst over het activeren. Maar als je dat helemaal niet ziet dan is er iets anders aan de hand. Daar moet iemand van Simyo naar kijken.
Hoi MandyM,



Welkom op het forum :)



Log in op Mijn Simyo met je telefoonnummer en wachtwoord. Ga naar de tab Mijn Instellingen & Simkaart en klik op de link: activeer simkaart. Vul hier je simkaartnummer in, daarna is simkaart geactiveerd :)



Zou je willen weten of het is gelukt?



@Scotsman, bedankt voor je antwoorden 🙂

Reageer