Skip to main content
Ik heb een microsim ontvangen vandaag, moet geactiveerd worden in de optie "vervangende simkaart activeren"in "mijn instellingen & simkaart" helaas is de optie niet te vinden. mijn oude telefoon is defect. heb al een nieuwe maar kan deze dus nu niet gebruiken.

graag zo snel mogelijk hulp

vriendelijk bedankt
Verscheidene mensen hebben vandaag gemeld dat ze hun simkaart niet kunnen activeren, dus ik vermoed dat er iets niet goed zit bij Simyo. Er zijn soms moderators aktief hier tijdens het weekend, dus hopelijk wordt dit snel opgepakt.
ik heb na enige tijd weer eens ingelogd op mijn simyo en nu was er toto mijn grote vreugde een blauwe balk/koppeling waar ik mijn sim kon activeren, en dat is zonder problemen gelukt. Bedankt Simyo voor het snelle handelen in het weekend!
Ik heb een microsim ontvangen vandaag, moet geactiveerd worden in de optie "vervangende simkaart activeren"in "mijn instellingen & simkaart" helaas is de optie niet te vinden. mijn oude telefoon is defect. heb al een nieuwe maar kan deze dus nu niet gebruiken.

graag zo snel mogelijk hulp

vriendelijk bedankt




ik heb na enige tijd weer eens ingelogd op mijn simyo en nu was er toto mijn grote vreugde een blauwe balk/koppeling waar ik mijn sim kon activeren, en dat is zonder problemen gelukt. Bedankt Simyo voor het snelle handelen in het weekend!



Hoi evatje64,



Welkom op het forum :)



Dan heb je je vervangende simkaart in huis, kun je hem niet activeren..:( Ik zie ook dat de optie later is verschenen dan normaal. Een soort technische vertraging? Sorry dat je daarmee te maken had. Slim van je om gewoon later nog eens te kijken, want toen was dat blijkbaar ingelopen. :)

Al fijn met je nieuwe toestel kunnen 'spelen' nu? Altijd leuk als je hem net hebt..



Groetjes, Charlene

Reageer