.

Beantwoord

activeren simkaart

  • 15 February 2013
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart besteld omdat mijn oude gestolen/verloren is.
Ik heb nu een nieuwe gekregen en geprobeert te activeren.
Ik heb hem geactiveerd, alleen nu staat er dat hij nog geblokeerd is en dat ik contact moet opnemen met de klantensurvice.
Daarom dit bericht.
Kunt u mij verder helpen?

groetjes A. Vloedgraven
icon

Beste antwoord door Alex 15 February 2013, 17:28

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum A. Vloedgraven,

Voor simkaart activaties n.a.v., blokkade verloren of gestolen, kun je het best telefonisch contact opnemen met Simyo. Ik heb de simkaart nu echter voor je geactiveerd. Als je je toestel uit/aan zet, zou het moeten werken.

Kan je even laten weten of het inderdaad werkt?

Groetjes,

Alex

Reageer