ik heb zins kort een nokia 920 nu wil ik mijn vervangende kaart acitveren, maar er gebeurt niks op mijn telefoon ?
wie kan mijn vertellen wat ik moet doen
Bladzijde 1 / 1
Heb je je simkaart al geactiveert via "mijn Simyo"?
Daarna zal je de klantenservice moeten Bellen, Twitteren.
http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/simkaart-activeren-22327151
http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-vervangende-simkaart-doet-het-niet-22344816
Daarna zal je de klantenservice moeten Bellen, Twitteren.
http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/simkaart-activeren-22327151
http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-vervangende-simkaart-doet-het-niet-22344816
wie kan mijn vertellen wat ik moet doen
Hoi Ed1,
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat de simkaart is geactiveerd. Welke melding krijg je wanneer je de pincode hebt ingetoetst van Simyo?
@ Martijn bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.