Skip to main content

.

ik heb zins kort een nokia 920 nu wil ik mijn vervangende kaart acitveren, maar er gebeurt niks op mijn telefoon ?

wie kan mijn vertellen wat ik moet doen
Heb je je simkaart al geactiveert via "mijn Simyo"?

Daarna zal je de klantenservice moeten Bellen, Twitteren.



http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/simkaart-activeren-22327151



http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-vervangende-simkaart-doet-het-niet-22344816

ik heb zins kort een nokia 920 nu wil ik mijn vervangende kaart acitveren, maar er gebeurt niks op mijn telefoon ?

wie kan mijn vertellen wat ik moet doen




Hoi Ed1,



Welkom op het forum!

Ik zie in het systeem dat de simkaart is geactiveerd. Welke melding krijg je wanneer je de pincode hebt ingetoetst van Simyo?



@ Martijn®️ bedankt voor het meedenken.

Reageer