Ik heb een nieuw abo en sim afgesloten. ik heb deze via mijn simyo geactiveerd en toch werkt de simkaart niet. als je wat probeert hoor je alleen dat de aansluiting is geblokkeert om administratieve redenen ?? heb ik nou iets fout gedaan ??
Gr joep
Bladzijde 1 / 1
Hier precies hetzelfde. Werkt niet. Al een oplossing?
Goedenavond,
Morgenochtend is de helpdesk weer open en zijn de moderatoren ook aanwezig.
@06xxxxxxxx - het lijkt me niet zo handig om je forumnaam gelijk te hebben aan je telefoonnummer, dit i.v.m. privacy, is het niet jouw nummer (zo'n mooi nummer zie je niet vaak) dan is het ook niet echt handig omdat men dan denkt dat het jouw nummer is....
Morgenochtend is de helpdesk weer open en zijn de moderatoren ook aanwezig.
@06xxxxxxxx - het lijkt me niet zo handig om je forumnaam gelijk te hebben aan je telefoonnummer, dit i.v.m. privacy, is het niet jouw nummer (zo'n mooi nummer zie je niet vaak) dan is het ook niet echt handig omdat men dan denkt dat het jouw nummer is....
Gr joep
Hoi JPM,
Allereerst welkom op het forum! :)
Ik zie dat er inmiddels wel verbruik is geregistreerd, werkt alles nu naar wens? :)
Ik hoor het graag van je!
Hoi Des,
Ook jij van harte welkom op het forum van Simyo! :)
Bij jou zie ik ook dat er inmiddels verbruik is geweest, doet jouw simkaart het ook?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.