Skip to main content
Beantwoord

Activeren simkaart

  • 17 November 2013
  • 4 reacties
  • 356 Bekeken

Ik heb een nieuw abo en sim afgesloten. ik heb deze via mijn simyo geactiveerd en toch werkt de simkaart niet. als je wat probeert hoor je alleen dat de aansluiting is geblokkeert om administratieve redenen ?? heb ik nou iets fout gedaan ??



Gr joep
Hier precies hetzelfde. Werkt niet. Al een oplossing?
Goedenavond,



Morgenochtend is de helpdesk weer open en zijn de moderatoren ook aanwezig.



@06xxxxxxxx - het lijkt me niet zo handig om je forumnaam gelijk te hebben aan je telefoonnummer, dit i.v.m. privacy, is het niet jouw nummer (zo'n mooi nummer zie je niet vaak) dan is het ook niet echt handig omdat men dan denkt dat het jouw nummer is....
Ik heb een nieuw abo en sim afgesloten. ik heb deze via mijn simyo geactiveerd en toch werkt de simkaart niet. als je wat probeert hoor je alleen dat de aansluiting is geblokkeert om administratieve redenen ?? heb ik nou iets fout gedaan ??



Gr joep




Hoi JPM,



Allereerst welkom op het forum! :)



Ik zie dat er inmiddels wel verbruik is geregistreerd, werkt alles nu naar wens? :)



Ik hoor het graag van je!
Hier precies hetzelfde. Werkt niet. Al een oplossing?



Hoi Des,



Ook jij van harte welkom op het forum van Simyo! :)



Bij jou zie ik ook dat er inmiddels verbruik is geweest, doet jouw simkaart het ook?

Reageer