Skip to main content
Goedemorgen



Ik lees dus net dat ik mijn SIM kaart had moeten activeren vòòr het overzetten van het nummer behoud. 



Dit is wat ik heb gedaan:



* nieuwe Simyo SIM kaart geactiveert mvb van code uit email voor tijdelijk 06 nummer : geen probleem

* het lijkt allemaal ok te zijn vanaf de site

* SIM kaart vervangen

* heropstarten van mobiel

* heb toegewezen 4 cijfer toegangscode op mobiel gebruik : geen probleem



Lijkt dus allemaal goed te zijn, echter ik kan denk ik niet het netwerk op: ik kan niet bellen nog SMS-en. 



Wat of hoe kan ik ik dit oplossen?



Mvgr
ik kan alleen Klantenservice bellen: tja dat is een beetje lastig als ik geen netwerk toegang heb....
Helllupppp!!!! 
Geef de moderatoren even tijd om de reageren. Ze hebben echt iets meer nodig dan 12 minuten en 1 minuut. Door zelf zo vaak te reageren kom je juist weer achterin de rij.



Als je een andere telefoon hebt, dan kun je bellen met 0900-8090 (0,35 euro per gesprek).
Hij doet t!!! 



Ik denk dat er tussen het activeren op mijn Simyo en het punt dat daadwerkelijk je het GSM netwerk kan gebruiken zeg een uur of twee zit voor de activatie is gepropageerd door heel Nederland. De brief voor het activeren geeft aan dat je m direct kan gebruiken, het zou beter zijn om te zeggen na ca. 2 of 3 uur wat nog steeds erg mooi is. Nu lijkt t net of er een probleem is wat in feite niet zo is. Het duurt gewoon effe.  



Toppie, alles regelen zonder de klanten service te moeten bellen, goed bezig daar!



🙂
Hi Spixycat, welkom op ons forum!



Normaal gesproken zit er niet meer dan een paar minuten tussen activeren en kunnen bellen, dus ben ik nagegaan waar het bij jou aan heeft kunnen liggen. Er bleek gisteren -zoals je dus gemerkt hebt- een vertraging te zijn in netwerkhandelingen. En dat zijn nou net de activaties van simkaarten...

Gelukkig werkt het nu naar behoren :o



Groentjuh heeft ook een goed punt, overigens. Op het forum wordt er niet direct door moderatoren op berichten gereageerd maar proberen we iedereen binnen een werkdag te woord te hebben gestaan.

Reageer