Skip to main content
Ik heb vandaag mijn nieuwe abbonoment van Simyo binnengekregen en hem meteen geactiveerd!

Alleen doet niks het nog, Me mobiele internet niet en bellen niet.

Hoe komt dit?
Ik heb dezelfde vraag
Hoi Lalwa1232 en Vijverzicht, welkom op het forum :)



Ik heb vandaag mijn nieuwe abbonoment van Simyo binnengekregen en hem meteen geactiveerd!

Alleen doet niks het nog, Me mobiele internet niet en bellen niet.

Hoe komt dit?


Lalwa1232, ik zie inderdaad in je gegevens nog geen verbruik. Weet je zeker dat de telefoon die je gebruikt simlock vrij is?



Ik heb dezelfde vraag


Vijverzicht, in jouw gegevens zie ik al wel verbruik, klopt het dat het inmiddels wel werkt?
Ik heb hetzelfde probleem. Oude simkaart laten blokkeren en nu de nieuwe aangevraagd en geactiveerd als het goed is, maar geen bereik, alleen noodoproepen. Mijn telefoon is simlock vrij. Wat is er aan de hand? 

groetjes Meral 
Of het nog zo is weet ik niet, maar tot voor kort waren zowel de oude als de nieuwe vervangende simkaart geblokkeerd. Die blokkering kon alleen door iemand van Simyo opgeheven worden. Maar misschien dat je dat tegenwoordig ook zelf kan doen, misschien via Mijn Simyo. Of dat het activeren meteen ook de blokkering opheft.
Hoi meral van de velde,



Ik zie dat je simkaart is geactiveerd en gedeblokkeerd. Dat gaat nu inderdaad automatisch, Scotsman, dat scheelt hè;)

Maar bij jou werkte het dus nog niet Meral? Kun je laten weten of het inmiddels is gelukt?

Uit en aan zetten van je toestel kan helpen om de blokkade op te heffen.



Groetjes,

Charlene

Reageer