.

Beantwoord

activeren nieuwe simkaart

  • 4 December 2013
  • 1 reactie
  • 372 Bekeken

ik heb een uur geleden mijn nieuwe simkaart ontvangen,en hem gelijk geactiveerd,heb hem daarna in mijn telefoon gedaan deze pakte hem wel want hij vroeg om de pincode ingevoerd en hij blijft aangeven dat de simkaart inactief is ik kan er niks mee???
icon

Beste antwoord door Alex 5 December 2013, 11:01

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum natasja41,

Ik heb je aansluiting even bekeken. Je bent onlangs klant geworden bij Simyo zie ik. De melding 'simkaart inactief' zou weleens op een simlock kunnen duiden. In dit topic vind je veel bruikbare informatie.

Om te achterhalen of er een simlock op de telefoon zit, zou je de Simyo simkaart even in een andere simlockvrije telefoon moeten stoppen.

Mocht je telefoon een simlock bevatten dan kun je de simlock, door de provider waarvan de telefoon afkomstig is, laten verwijderen.

Kan je even laten weten wat het resultaat is?

Groetjes,

Alex

Reageer