ik heb een uur geleden mijn nieuwe simkaart ontvangen,en hem gelijk geactiveerd,heb hem daarna in mijn telefoon gedaan deze pakte hem wel want hij vroeg om de pincode ingevoerd en hij blijft aangeven dat de simkaart inactief is ik kan er niks mee???
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum natasja41,
Ik heb je aansluiting even bekeken. Je bent onlangs klant geworden bij Simyo zie ik. De melding 'simkaart inactief' zou weleens op een simlock kunnen duiden. In dit topic vind je veel bruikbare informatie.
Om te achterhalen of er een simlock op de telefoon zit, zou je de Simyo simkaart even in een andere simlockvrije telefoon moeten stoppen.
Mocht je telefoon een simlock bevatten dan kun je de simlock, door de provider waarvan de telefoon afkomstig is, laten verwijderen.
Kan je even laten weten wat het resultaat is?
Groetjes,
Alex
Ik heb je aansluiting even bekeken. Je bent onlangs klant geworden bij Simyo zie ik. De melding 'simkaart inactief' zou weleens op een simlock kunnen duiden. In dit topic vind je veel bruikbare informatie.
Om te achterhalen of er een simlock op de telefoon zit, zou je de Simyo simkaart even in een andere simlockvrije telefoon moeten stoppen.
Mocht je telefoon een simlock bevatten dan kun je de simlock, door de provider waarvan de telefoon afkomstig is, laten verwijderen.
Kan je even laten weten wat het resultaat is?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.