Beste antwoord door Arie
Bekijk originele reactieActiveren Nano simkaart
Ik heb gisterochtend mijn nano-simkaart via de site geactiveerd. Nog geen sms ontvangen. Gaat dit nog binnen een werkdag goedkomen ? Anders heb ik niks aan mijn iPhone 5.
Ook ik heb gisteren mijn nano-simkaart geactiveerd. Ook nog steeds geen sms ontvangen. Hopelijk komt het vandaag nog want ik wil mijn Iphone5 gaan gebruiken!
Heb vanmorgen een sms gehad. Bij gegevens en instellingen staat nu mijn nieuwe pincode.
Heb mijn nano-simkaart geactiveerd en kan nu mijn Iphone gebruiken!!!
Heb mijn nano-simkaart geactiveerd en kan nu mijn Iphone gebruiken!!!
Geen sms ontvangen, maar mijn nanosim is wel geactiveerd. Nieuwe pin en pukcode bij mijn gegevens. Alles werkt zo te zien. Nummerbehoud en activeren nanosim zijn goed gegaan. Klasse Simyo !
+2
Beste VernS en tj63,
Fijn om te horen dat jullie simkaart is geactiveerd. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost.
Groetjes,
Arie
Fijn om te horen dat jullie simkaart is geactiveerd. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost.
Groetjes,
Arie
nano kaart ontvangen zonder begeleiding.
probeer nu de hele dag de service desk te bellen maar elke keer als over de 4 minuten wachtijd ga word er gevraagt of ik terug wil bellen ivm met drukte.
DE HELE DAG kan me niet voorstellen.
de service van simyo is de slechste die ik ooit meegemaakt heb.
als je dan een ticket aanmaakt moet je drie dagen wachten
hoop dat een medewerker dit leest en mij contact.
alvast bedankt voor de slechte service
probeer nu de hele dag de service desk te bellen maar elke keer als over de 4 minuten wachtijd ga word er gevraagt of ik terug wil bellen ivm met drukte.
DE HELE DAG kan me niet voorstellen.
de service van simyo is de slechste die ik ooit meegemaakt heb.
als je dan een ticket aanmaakt moet je drie dagen wachten
hoop dat een medewerker dit leest en mij contact.
alvast bedankt voor de slechte service
probeer nu de hele dag de service desk te bellen maar elke keer als over de 4 minuten wachtijd ga word er gevraagt of ik terug wil bellen ivm met drukte.
DE HELE DAG kan me niet voorstellen.
de service van simyo is de slechste die ik ooit meegemaakt heb.
als je dan een ticket aanmaakt moet je drie dagen wachten
hoop dat een medewerker dit leest en mij contact.
alvast bedankt voor de slechte service
Beste Rode Ara,
Welkom op het forum!
De nano simkaart is gekoppeld aan je aansluiting. Voor de juiste pin en pukcode verwijs ik je naar je persoonlijke pagina.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.