.

Beantwoord

Activeren nano-simkaart

  • 4 October 2012
  • 5 reacties
  • 455 Bekeken

Badge
Hallo, Ik wilde mijn simkaart omruilen voor een nanosim. Ik had in eerste instantie een vervangende simkaart aangevraagd via Mijn Simyo, waardoor mijn huidige sim is geblokkeerd. Via de klantenservice heb ik een nieuwe nano-sim aangevraagd die nu geactiveerd moet worden. Ik heb gisteren in reactie op een mail hierover van klantenservice@simyo.nl (Manisha) gevraagd of mijn nieuwe nano-simkaart geactiveerd kan worden.  Ik kan op dit moment nog steeds niet bellen of internetten met mijn iPhone 5. Hoe lang duurt het nog ongeveer voordat mijn nano-sim wordt geactiveerd?
icon

Beste antwoord door Wayne 5 October 2012, 14:02

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
hey evdakker,

Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds geactiveerd. Zou je even kunnen bevestigen dat je simkaart reeds naar behoren werkt?
Badge
De kaart werkt, dat wil zeggen: ik kan bellen en sms-en, maar mobiel internet doet het niet (er wordt ook geen GPRS- of 3G icoontje getoond, ook niet bij vol bereik). Ik heb tussendoor ook mijn internetinstellingen met verschillende APNs proberen aan te passen ('iphonekpn', 'internet', beide met combinaties van diverse gebruikersnamen en wachtwoorden), zonder resultaat. En tussendoor uiteraard mijn iPhone telkens opnieuw opgestart. In Mijn Simyo staat mobiel internet als geactiveerd. Ik heb vanochtend overigens hetzelfde aangegeven aan je collega Alex: https://forum.simyo.nl/simkaart-86/vervangende-simkaart-aangevraagd-via-selfcare-wil-echter-nano-sim-5052/
Badge
En nu kan ik niet meer bellen. "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld".
Badge
Je collega Manisha heeft de nano simkaart handmatig aangemeld op het Simyo netwerk. Nu werkt alles naar wens.
Badge +2
Beste evdakker,

Dat is fijn om te horen. Als je verder nog vragen hebt horen wij die graag.

Groetjes,

Arie

Reageer