Na het activeren van mijn nieuwe nano simkaart krijg ik de melding "geen service" op mijn telefoon.
Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, maar geen verschil.
Jullie nog ideeën?
groetjes
Roel
Bladzijde 1 / 1
na nog een aantal keren uit en aan is het gelukt.
Dit is een veel gebruikte en veelal doeltreffende wijze. Fijn dat je een terugkoppeling geeft! Veel plezier ervan!
Welkom op het forum Daat,
Goed dat je het zelf al hebt kunnen oplossen. En al helemaal mooi dat je het hier nog even laat weten 🙂. Daar hebben andere forumbezoekers namelijk ook wat aan.
Groetjes,
Alex
Goed dat je het zelf al hebt kunnen oplossen. En al helemaal mooi dat je het hier nog even laat weten 🙂. Daar hebben andere forumbezoekers namelijk ook wat aan.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.