Skip to main content
Hallo,



Zojuist heb ik mijn nieuwe simyo sim kaart volgens de instructies proberen te activeren. Er kwam op n gegeven moment een menu waarin ik het netwerk moest selecteren en waar hoogstwaarschijnlijk nog meer instellingen mee moesten worden gewijzigd. Omdat ik dit niet zeker wist, heb ik het even gegoogled op mijn telefoon (via wifi) toen ik zeker wist dat ik kpn moest selecteren, wilde ik terug naar het menu, maar dit lukt niet. Ook heb ik via instellingen aangegeven dat het kpn netwerk moet worden gekozen. Maar ik krijg de melding, geen netwerk. Of het nu ligt aan mijnmanier van handelen of dat er iets anders verkeerd zit, ik weet het niet. Hopelijk jullie wel. Alvast bedankt. Mvg Loes
Ik was ongeduldig want na een aantal keer de telefoon opnieuw aan te hebben gezet, werd op een gegeven moment het netwerk opgepakt. Mijn vraag mag worden verwijderd.
Hoi Loes., welkom bij Simyo en welkom op het forum!



Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Simkaart. Op deze manier kunnen forumgebruikers met dezelfde vraag je topic sneller vinden.



Fijn om te horen dat het is gelukt. Geduld is soms een schone zaak 😛 Veel plezier van je simkaart. Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden 😉

Reageer