Skip to main content

.

Na het activeren (invoeren 8 cijferige code) ziet de telefoon de sim-card niet.

In Mijn gegevens zie ik staan:   Simkaart Status: N/A



Graag support.  
Simkaart Status: Actief na bijna een uur wachten.



Mijn telefoon ziet, na een aantal keren uit/aan, de sim card nog niet. (melding; geen simcard)
Is het de eerste keer dat je een Simyo simkaart in dat toestel probeert te gebruiken? Dan zit er misschien een simlock op.
Bedankt voor je reactie.



Het is een nieuw toestel, maar gekocht als:

Op voorraad bij Belsimpel.nl

Nederlandse taal & menu

2 jaar garantie

Simlock vrij
Opgelost, topic kan gesloten worden.



Simcard er uit gehaald, opnieuw er in en het werkt. Blijkbaar geen goede connectie gehad.
Simkaart Status: Actief na bijna een uur wachten.



Mijn telefoon ziet, na een aantal keren uit/aan, de sim card nog niet. (melding; geen simcard)




Opgelost, topic kan gesloten worden.



Simcard er uit gehaald, opnieuw er in en het werkt. Blijkbaar geen goede connectie gehad.




Hoi Jas,



Allereerst, welkom op het forum van Simyo! :)



Helaas kan het activeren van een simkaart wat langer duren, wanneer het druk is op het netwerk.



Fijn dat je inmiddels zelf vervolgens de oplossing had gevonden door je simkaart even uit je telefoon te halen.



Werkt je Simyo aansluiting nu naar wens? :)



@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!

Reageer