Skip to main content
Vandaag simkaart ontvangen en in toestel geplaatst, via de site geactiveerd en pincode ingevoerd. Als ik bel krijg ik geen verbinding, maar een stem die aangeeft dat ik om administratieve redenen geen verbinding kan maken. Wie o wie kan mij helpen?
Hoi Lammert,

Ook ik heb dat probleem.

Sim kaart geplaats en telefoonnummer, wachtwoord  en simkaartnummer ingegeven.

Bij het bellen krijg ik precies het zelfde te horen wat jij hoorde.

Wel jammer dat het niet in een keer werkt
Hallo Lammert,



Ik heb hetzelfde probleem. Simkaart verwijderd, kwartier gewacht en opnieuw geplaatst. Helaas geen succes.
Hoi Lammert,

ook ik probeerde vandaag mijn nieuwe, vervangende simkaart te activeren. Bij mij wilde het helaas ook niet lukken. Op de site wordt aangegeven dat de activatie gelukt is maar ik kan nog steeds niet bellen met mijn nieuwe simkaart. Heel vervelend :(   Ik hoop voor iedereen dat dit snel gefixt wordt.



Update (18:13): Dat zul je altijd zien, 10 minuten na mijn reactie deed mijn nieuwe simkaart het ineens wel! Ik hoop dat het ook voor jullie nu snel in orde komt.
Hoi allemaal! En welkom op het Simyo forum :D



Kennelijk is er afgelopen zaterdag een vertraging geweest in het verwerken van gegevens op netwerkniveau.

Klopt het dat jullie allen nu weer kunnen bellen/internetten?

Reageer