.

Beantwoord

activeren kaart mislukt

  • 27 October 2012
  • 22 reacties
  • 898 Bekeken

Badge
hallo simyo,

ik heb net mijn simkaart geactiveerd maar deze doet het niet. Kan niet bellen, niet sms-en en niet op internet.
icon

Beste antwoord door Arie 29 October 2012, 17:26

Bekijk originele reactie

22 reacties

Badge +2
Beste josje78,

Wij hebben de instellingen van je simkaart op het netwerk gereset. Als je het toestel even uit en na een kwartier weer inschakelt kan je weer gebruik maken van je aansluiting.

Groetjes,

Arie
Hallo,

Ik heb nu precies 24 uur geleden de bevestiging van activatieaanvraag per mail gehad. Helaas nog geen sms gehad met bevestiging van daadwerkelijke activatie. Kan dit nog de hele werkdag duren? Of kunnen jullie anders zien of er iets speciaals aan de hand is? Ook de pin en puk info op mijn simyo zijn nog niet gewijzigd.

Groeten,

Hanno.
Reputatie 2
Badge +1
Hey HannoZandbergen,

Volgens onze gegevens is jouw simkaart reeds actief. Zou je even kunnen bevestigen dat je hier nu gebruik van kan maken?
Hallo,
Klopt sinds gisteren is het me gelukt om alles aan de praat te krijgen, bedankt voor de snelle service.
Hallo Simyo,

Ik ervaar hetzelfde probleem als josje78.
Tevens hoor ik de boodschap dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld wanneer ik probeer te bellen.
Hulp aub.
goedendag

ook ikhebvanmorgen alles geactiveerd..
en ookik krijg precies het zelfde...dat mijn aansluiting om administratieve rdenbuiten gebruik is
kan dit opgelost worden
want ik ben nu niet bereikbaar
Badge +2
Beste xander38 en ritam,

Uit onze gegevens blijkt dat jullie beide reeds gebruik hebben gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Mochten jullie verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.

Groetjes,

Arie
hallo arie

het klopt ..en ik heb ook aangeven dat ik tevreden was met de snelle aansluiting
jullie hebben je woord gehouden..
Badge +2
Beste ritam,

Bedankt voor je positieve reactie. Als je nog vragen hebt kan je die altijd stellen.

Groetjes,

Arie
ik heb toch nog wel en vraag ..ik heb het nu voor n maand gedaan mijn kaart
maar kan ik het ook over laten zettennaar n jaar 

gr 
Reputatie 2
Badge +1
Hey ritam,

Je kan jouw abonnement overzetten naar een jaar abonnement via jouw persoonlijke pagina op www.simyo.nl.
Badge
Ik ben al afgesloten bij mijn vorige provider, maar kan nog niet bellen of sms'en met simyo. Ik heb m'n simkaart wel al meteen geactiveerd zoals 12-10-2012 ook in de brief die ik van jullie had ontvangen stond vermeld
Reputatie 2
Badge +1
Hey debbie,

Jouw aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd voor 15-11. Vanaf deze datum gaat jouw simyo abonnement in. Ik heb jouw simkaart op het netwerk gereset. Ik wil je vragen om jouw toestel helemaal uit te schakelen en vervolgens weer in te schakelen.
Badge
Heb ik gedaan. Maar mijn telefoon blijft zeggen geen service. Mijn oude simkaart van BEN is al afgesloten, betekent dit dat ik nu tot 15-11 onbereikbaar blijf?
Gr. Debbie
Badge
Heb mijn telefoon nog een paar keer uit en aan gezet. Maar nu zegt ie ongeldige simkaart....
De code op bank afschrift werkt niet wat moet ik doen het is wel twee weken geleden was vergeten hem te activeren ,hoe nu verder?
Badge
Ik ben nu 24 uur onbereikbaar. Heel vervelend. Kunnen jullie dit vandaag oplossen. Anders zeg ik mijn abonnement gelijk weer op, wegens het niet nakomen van afspraken.
ik krijg de volgende melding: om administratieve redenen aansluiting buiten gebruik gesteld???
Badge
Op Twitter zie ik nu dat jullie alle storingen hebben opgelost, volgens jullie.
Bij mij niet hoor. Heb mijn telefoon wéér uit gezet en opnieuw opgestart. Krijg ik ongeldige simkaart.
Ik krijg hier een beetje de pest.
Badge +2
Beste debbie,

Het kan zijn dat je simkaart defect is. Wij verzoeken je de simkaart even in een ander toestel uit te proberen om na te gaan wat voor melding je in dit toestel krijgt. Graag vernemen wij de uitkomst.

groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Adelaar,

Kan je mij even een privéberichtje sturen met de activatiecode die je probeert in te voeren.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste martin roerig,

Uit onze gegevens blijkt dat je reeds gebruik hebt gemaakt van de aansluiting. Wij gaan er van uit dat het probleem is opgelost. Laat ons even weten als dit niet het geval is.

Groetjes,

Arie

Reageer