Skip to main content

.

Beste Simyo,

Ik ben mijn iPhone verloren waarop mijn eSim stond geactiveerd. Ik heb een nieuwe telefoon gekocht, maar ik kan op deze telefoon nu niet mijn eSim opnieuw activeren. Ik kan namelijk geen sms’jes ontvangen op mijn nummer. Als ik jullie mijn persoonlijke gegevens toestuur, kunnen jullie dan een eenmalige toegangscode per e-mail sturen voor het activeren van mijn eSim?

p.s. de eSim op mijn vorige telefoon kan nu in principe opgeheven of geblokkeerd worden.

Dank!

Chris

Hallo @Chrisdekw heb je wèl je e-sim geblokkeerd om misbruik te voorkomen?

 


Hoi @Chrisdekw,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je je telefoon bent verloren!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je de eSIM hebt kunnen installeren. Fijn om te zien dat dit is gelukt 🙂.

Dat is inderdaad een goeie tip, bedankt voor je reactie @JanD😊

Groetjes,
Roeqajja