Activeren E-Sim werkt niet.
Telefoon: Samsung S21 ultra 5G
Uitgevoerd:
- Herstart telefoon
- Herstart app
- Herinstallatie app
- Simkaart in SIM1 port
Activeren E-Sim werkt niet.
Telefoon: Samsung S21 ultra 5G
Uitgevoerd:
Hoi Danv,
Welkom op het Simyo forum, goed dat je contact opneemt!
Begrijp ik goed dat je ook een fysieke simkaart in het toestel hebt zitten? Die kun je het beste even eruit halen en opnieuw de eSIM proberen te installeren.
Groetjes,
Daisy
Hoi Danv,
Welkom op het Simyo forum, goed dat je contact opneemt!
Begrijp ik goed dat je ook een fysieke simkaart in het toestel hebt zitten? Die kun je het beste even eruit halen en opnieuw de eSIM proberen te installeren.
Groetjes,
Daisy
Dit geprobeerd maar krijg dan nogsteeds de foutmelding
Hoi Danv,
In dat geval zou ik het even moeten doorzetten naar de technische afdeling. Daarvoor heb ik nog de volgende gegevens nodig:
Welke versie van de software gebruik je? Welke versie van de app gebruik je? Bij welke stap krijg je de foutmelding?
Groetjes,
Daisy
Hoi Danv,
In dat geval zou ik het even moeten doorzetten naar de technische afdeling. Daarvoor heb ik nog de volgende gegevens nodig:
Welke versie van de software gebruik je? Welke versie van de app gebruik je? Bij welke stap krijg je de foutmelding?
Groetjes,
Daisy
Hoi Danv,
Bedankt voor het doorsturen!
We hebben het voorgelegd aan onze technische afdeling. Ze vragen of je ons ook kan voorzien van een screenshot van Instellingen>Verbindingen>Simkaart beheer. Kun je die ook nog even met ons delen? Dan gaan we dit zo snel mogelijk voor je oplossen!
Groetjes,
Bas
Hoi Danv,
Bedankt voor het doorsturen!
We hebben het voorgelegd aan onze technische afdeling. Ze vragen of je ons ook kan voorzien van een screenshot van Instellingen>Verbindingen>Simkaart beheer. Kun je die ook nog even met ons delen? Dan gaan we dit zo snel mogelijk voor je oplossen!
Groetjes,
Bas
Hoi Danv,
Bedankt weer voor het doorsturen!
Het verzoek ligt inmiddels bij onze technische afdeling. Zodra we meer weten, komen we gelijk bij je terug!
Groetjes,
Bas
Hoi Danv,
Bedankt voor je geduld!
Er bleek nog een aanvraag voor een vervangende simkaart te lopen waardoor je de eSIM niet kon installeren. Als het goed is zou het nu wel moeten lukken allemaal!
Zou je het nog eens kunnen proberen en ons laten weten of je de eSIM nu wel kan downloaden?
Groetjes,
Bas
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.