.

Vraag

Activeren

  • 17 May 2012
  • 4 reacties
  • 447 Bekeken

Badge
Ik heb een simkaart aangevraagd en een bevestigingsbrief ontvangen voor een sim-only abonnement. Nu lukt het mij echter niet om deze te activeren. Ik krijg steeds de melding dat het mobiele nummer fout is of het wachtwoord. Ik voer echter exact hetzelfde in als ik in de bevestigingsmail heb ontvangen. Het mobiel Simyo nummer zou moeten zijn: 06*. Ik heb nummer behoud aangevraagd en dit gaat morgen in. Hoe kan ik nu de simyo simkaart activeren?

4 reacties

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik kan wel het nieuwe nummer en wachtwoord invoeren maar op de volgende blz. kan ik niets meer invoeren., hij pakt gewoon de invoer van de simkaart niet. Ook mijn nw. nr. gaat morgen in en ben ik bang niet meer bereikbaar te zijn.
Badge
Hoi,

Weet je zeker dat je het juiste wachtwoord gebruikt? Controleer ook of het nummer geen spaties, etc. bevat.

Joost
Reputatie 2
Badge +4
Beste Mafbos,

Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem heb je hierover al contact gehad met de Klantenservice. Een collega heeft nog geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen maar je was helaas niet te bereiken. Inmiddels is het gelukt om de simkaart en het abonnement te activeren. Uit je verbruiksoverzicht kunnen we opmaken dat het je ook is gelukt om gebruik te maken van de simkaart. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Beste Els,

Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem is het je op 18 mei inmiddels gelukt om de simkaart te activeren. Wij gaan er hiermee vanuit dat het probleem is opgelost.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha

Reageer