Hi,
Ik heb vandaag mijn vervangende simkaart binnengekregen voor mijn nieuwe telefoon met de nodige instructies erbij, waaronder: Kies activeer je nieuwe simkaart". Dit is echter geen keuze mogelijkheid in Mijn Simyo als ik inlog. Kunnen jullie mij helpen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi kirsti, welkom op het Simyo forum!
Het kan dat je vandaag de simkaart niet kon activeren. Inmiddels is dit weer mogelijk 🙂 Voor meer informatie kun je hier kijken.
Geef je door of het is gelukt? 🙂
Het kan dat je vandaag de simkaart niet kon activeren. Inmiddels is dit weer mogelijk 🙂 Voor meer informatie kun je hier kijken.
Geef je door of het is gelukt? 🙂
Vandaag 7 maanden later loop ik tegen precies hetzelfde aan ..... ?!??:?:8
Hoi Dirrrk,
Ik heb je vraag in dit topic beantwoord. Let er op dat je je vraag in 1 topic stelt. Op die manier houden wij het Forum overzichtelijk.
Groetjes,
Estelle
Ik heb je vraag in dit topic beantwoord. Let er op dat je je vraag in 1 topic stelt. Op die manier houden wij het Forum overzichtelijk.
Groetjes,
Estelle
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.