Beste simyo
Hoe lang duurt het voor de simkaart geactiveerd is als ik de 3 stappen op internet heb gevolgd.
Ben namelijk een uur verder en heb nog geen netwerk
mvg Eddy
Bladzijde 1 / 1
Hmm, in principe zou de simkaart het vrijwel direct moeten doen.
Wat voor een telefon heb je?
Vaak wil het uit en weer aanzetten van het toestel met de simkaart geïnstalleerd ook helpen.
Wat voor een telefon heb je?
Vaak wil het uit en weer aanzetten van het toestel met de simkaart geïnstalleerd ook helpen.
Beste RicoK
Heb net de telefoon uitgezet en weer aan ,maar dit heeft niks geholpen.
De telefoon is een samsung core
hoop je genoeg geinformeerd te hebben
Heb net de telefoon uitgezet en weer aan ,maar dit heeft niks geholpen.
De telefoon is een samsung core
hoop je genoeg geinformeerd te hebben
Er zijn dit weekend problemen met activeren. Waarschijnlijk is dat morgen opgelost.
Er zijn dit weekend problemen met activeren. Waarschijnlijk is dat morgen opgelost.oke bedankt voor de info
Hoe lang duurt het voor de simkaart geactiveerd is als ik de 3 stappen op internet heb gevolgd.
Ben namelijk een uur verder en heb nog geen netwerk
mvg Eddy
Wat voor een telefon heb je?
Vaak wil het uit en weer aanzetten van het toestel met de simkaart geïnstalleerd ook helpen.
Hoi eddy71,
RiocoK had gelijk, in principe doet je simkaart het dan vaak meteen. Je weet zeker dat je simkaart geactiveerd is, wanneer je de email met PIN en PUKcode hebt ontvangen.
Jij hebt nu waarschijnlijk hiermee te maken gehad.
Ik zie dat je activatie gisterenavond is afgerond. Heb je inmiddels gebruik kunnen maken van je aansluiting?
Groetjes,
Charlene
Net de SIM kaart binnen en geactiveerd. Plus geplaatst in nokia 1650. Keurig mail van activering gehad maar in de telefoon krijg ik de melding SIM niet geldig wat doe ik verkeed?
Ik denk dat de Nokia een simlock heeft. Die moet je door de oorspronkelijke provider af laten halen.
Hoi Kees61, welkom op het Simyo forum.
Als je de melding ziet dat je simkaart niet geldig is, dan heeft Scotsman gelijk. Je telefoon heeft een simlock.
Even bellen met je vorige provider dus.
Scotsman, bedankt voor het meedenken!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.