Skip to main content
Gisteren is mijn nummer omgezet naar Simyo. Tevens heb ik op dezelfde dag de simkaart pas geactiveerd. Nu kan ik nog steeds niet bellen. 

Hoe kan dit snel opgelost worden?
Dat zal door een moderator moeten worden opgelost, het gaat namelijk nooit goed als je pas op de dag dat je nummer wordt overgezet je nieuwe simkaart activeert. Dan loopt de boel in het honderd. Er zijn hier wel eens moderators actief tijdens het weekend, anders wordt het maandag dat er wat aan gedaan kan worden.
Gisteren is mijn nummer omgezet naar Simyo. Tevens heb ik op dezelfde dag de simkaart pas geactiveerd. Nu kan ik nog steeds niet bellen. 

Hoe kan dit snel opgelost worden?




Hoi aproost,



Welkom op het forum van Simyo! :)



Het klopt inderdaad wat Scotsman aangeeft, wanneer je op de dag van nummerbehoud je simkaart pas activeert, lopen deze processen door elkaar, waardoor er helaas problemen kunnen ontstaan, vandaar dat we aanraden om een dag van tevoren de simkaart te activeren.



Ik zie dat je gisteren al contact hierover met ons hebt gehad, werkt je aansluiting inmiddels naar wens? :)



@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!

Reageer