Hallo,
Ik woon in het buitenland (EU) en ik heb een eSim prepaid aangeschaft. Volgens mijn simyo is hij actief maar ik heb geen netwerk/bereik. En kan dus niet een activatie code ontvangen. Hoewel ik niet helemaal begrijp waar die voor nodig is als mijn kaart al actief is, volgens Simyo. Kan jij me hier mee helpen? Het nummer waar het om gaat is: 06XXXXXXXX
Nummer staat op naam van mijn vrouw.
Andere vraag is of je het nummer op mijn naam kan zetten, want blijkt dat mijn vrouw niet een geschikte telefoon heeft. Die van haar blijkt een iphone 8 te zijn ipv iphone se wat ik dacht.
Alvast bedankt voor enige hulp
Hoi
Bedankt voor je bericht. Leuk om te lezen dat je een Prepaid eSIM hebt aangeschaft! Ik help je hier graag mee verder .
Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je de eSIM nog helemaal niet hebt gedownload. Klopt dat? In dit geval heb je namelijk geen activatiecode nodig. Je kunt de eSIM via de Mijn Simyo app installeren op je telefoon. Ik hoor graag van je of het is gelukt zo of wat er mis gaat indien het niet lukt.
Wij kunnen uiteraard de Prepaid op jouw naam overzetten. Zou je mij een privébericht kunnen sturen hiervoor? Dan gaan we dit regelen voor je.
Groetjes,
Roeqajja
Hoi
Super bedankt voor je oplettendheid! Ik heb het meteen aangepast.
Groetjes,
Amy
Bedankt allemaal!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.