Skip to main content

.

Hallo,

activeren esim mislukt. Esim is wel gedownload op telefoon S23. Is ook aan te zetten maar nog niet te gebruiken.

Activatie in App geeft “er ging iets mis”

activatie op MijnSimyo geeft “We konden je simkaart niet activeren. We wachten op activatie op het netwerk”

 

Ik wil best nog wel even wachten op die activatie op het netwerk - maar er is toch niet per ongeluk ook een fysieke simkaart aangemaakt? Er zijn in ieder geval geen kosten afgeschreven (nog).

In de informatie tijdens aanmaken esim wordt geen melding gedaan over die netwerk activatie en dat dit even duurt.

 

Download “glitch” op S23: telefoon op donkere modus maar simyo app niet, dan zie je bij starten download een zwarte rechthoek midden onder in beeld verschijnen. Heeeeel vaag zie je daar tekst staan, en lijkt het dat je iets moet bevestigen. Op gevoel maar op iets getikt dat leek op Accepteren en daarna op Doorgaan - esim is uiteindelijk gedownload.

 

Groet

Daan

Opgelost.

Esim verwijderd en opnieuw gedownload. (telefoon niet in donkere modus dus simyo app dialoog nu wel leesbaar).

En dat ging nu in één keer goed, er is duss geen aparte (e)sim activatie nodig.

Doe er je voordeel mee.

Daan


Hoi @Daanyo,

Bedankt voor je bericht. Goed om te horen dat het inmiddels is gelukt! Het wilt inderdaad vaak helpen om je eSIM even te verwijderen.

Ik wens je een prettige dag verder 😊.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer